Gå til innhold

Burger King eller Mc Donald's?


Raste

Hvilken foretrekker du?  

825 stemmer

  1. 1. Hvilken foretrekker du?

    • McDonalds
      346
    • BurgerKing
      481


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Burger King var i Arendal, men de er nå forduftet. Undres på hvorfor...

 

Chipsen er helt elendig på McDonalds. Jeg vil helst unngå å kjøpe den pommes friten der. Burgerene er jo spiselige, men husker at selve burgeren var langt bedre på Burger King. Og chipsen. Fordi det var i det minste krydder på de.

 

McDonalds-ketsjupen er spesiallaga for at det skal smake godt sammen med McDonalds-maten...

Lenke til kommentar

McDonalds.. Jeg har ikke så mye å si på burgerne, for jeg bestiller alltid Chicken nuggets. :p

McDonalds' nuggets er så gode. :D

Jeg var på BurgerKing en gang (er ikke der så ofte xD) og bestilte nuggets, og bare jeg SÅ de ble jeg skuffet.. Det så ut som de var en uke gamle, og bare var varmet opp.. De var helt.. tørre og skrumpete..

Og kjentes ikke ferske ut.. altfor sprø..

 

Menmen..

 

Også er milkshaken (som jeg og alltid bestiller, vanilje nærmere bestemt) mye bedre på McDonalds. :thumbs:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alltid ment at burgerking har hatt bedre burgere, men jeg spiste big tasty på mcdonalds her om dagen og må si jeg virkelig likte den, aldri vært noe stor burger king eller mcdonalds fan men den burgeren smakte faktisk veldig godt og bedre enn kjedelige gatekjøkken burgere(selvom det kunne kanskje vært litt mer smak i kjøttet på big tasty).

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
McDonalds-ketsjupen er spesiallaga for at det skal smake godt sammen med McDonalds-maten...

9476147[/snapback]

 

ja er ikke det bare bra a?

9479660[/snapback]

Er det ikke bare vanlig Heinz? :dontgetit:

9500700[/snapback]

Jo, det er det.

9500708[/snapback]

Jo, det er visst det. Skal gi meg på denne.

 

Moccashaken til McDonalds er bare knallgod. Sist gang jeg skulle ha den, så fikk jeg ikke. Var inne i systemet, men de lager den ikke lenger :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...