Gå til innhold

mange .com sider er nede. Andre som har samme problem?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

en venn av meg har ADSL fra nettopp og vedkommende får sinnsykt lave overføringer fra f.eks meg og mange andre steder. Han er nede i 30KB/s og han skulle ligget et sted mellom 85-90KB/s. Dette har vart så lenge han har hatt adsl. Kjipt, gleder meg til hva Telenor gjør med saken. Hvis de ikke klarer å ordne dette løpet av kort tid, tror jeg at han sier opp avtalen. Får de som lurer så bestilte vennen min 704/127 fra Telenor!

Lenke til kommentar
en venn av meg har ADSL fra nettopp og vedkommende får sinnsykt lave overføringer fra f.eks meg og mange andre steder. Han er nede i 30KB/s og han skulle ligget et sted mellom 85-90KB/s. Dette har vart så lenge han har hatt adsl. Kjipt, gleder meg til hva Telenor gjør med saken. Hvis de ikke klarer å ordne dette løpet av kort tid, tror jeg at han sier opp avtalen. Får de som lurer så bestilte vennen min 704/127 fra Telenor!

Hva er din ut da, det er dermed ikke sikker det er telenor sin feil for den lave nedlastingen. Har det samme eg og av og til, men det er serveren som mangen ganger er årsaken. Alt for mye trafikk kan og være årsaken. http://www.speedguide.net/

Se om det er noe her som kan hjelpe han? Kan være registeret som ikke er opptimaliset for så store hastighet, poenget mitt er at dere skylder det på telenor når noe går trekt på internet. De trenger ikke være feilen?

Lenke til kommentar

 

Hva er din ut da, det er dermed ikke sikker det er telenor sin feil for den lave nedlastingen. Har det samme eg og av og til, men det er serveren som mangen ganger er årsaken. Alt for mye trafikk kan og være årsaken. http://www.speedguide.net/

Se om det er noe her som kan hjelpe han? Kan være registeret som ikke er opptimaliset for så store hastighet, poenget mitt er at dere skylder det på telenor når noe går trekt på internet. De trenger ikke være feilen?

 

Hva min upload er? den er på hele 40mbits. Problemet ligger ikke hos meg eller hos han. Men hos Telenor!

 

Han har også prøvd å laste ned fra tucows.online.no eller noe sånt og får jo samme shit resultat der også!

Lenke til kommentar
alle linkene i den første posten virker hos meg, men jeg kommer meg ikke inn på microplex.no

 

Uansett: hvem vet hvor lang levetid det er på neon wire?

min varte hvertfall ikke lenge. (fikk den på torsdag)

Alt over funker oss meg også, men ikke microplex

Testa det når du sa det....

Har Online ADSL

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...