Gå til innhold

mange .com sider er nede. Andre som har samme problem?


Anbefalte innlegg

"Finner ikke server"

 

Eksempler på sider hvor jeg har problemet er:

 

www.av.com

www.download.com

www.minidisct.com

www.gsm-free.com

www.greenday.com

 

Har altså problemer med diverse .com sider. Derimot har jeg kommet inn på enkelte sider jeg har prøvd.

 

Jeg har Telenor ADSL 394/128.

 

Er det noen andre som har problemer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mulig det er Telenor, linja dems er vanvittig ustabil for meg i dag, ikke noe nytt egentlig, blir vanvittig forbanna, omtrent umulig og drifte web- og ftp server selv med ei slik linje.. :evil:  :evil:  

Min drøm er et rom, èn time, èn stk ansvarlig telonor internett mann.  :yes:  :yes:

 

egentlig har du ikke lov til å drifte ftpserver, apache med vanlig telenor adsl abbonemang... Så da vil nok du få bank av den it ansvarlige

Lenke til kommentar

egentlig har du ikke lov til å drifte ftpserver, apache med vanlig telenor adsl abbonemang... Så da vil nok du få bank av den it ansvarlige

 

Tullball. det er lov så lenge ikke det er en public tilgang til serveren din. jeg har fulle retigheter til f.ex å ha en ftp med Telenor hvis jeg f.ex vil bruke den til og overføre dokumenter og slikt til/fra skolen <-> min maskin. så jeg hadde nok gitt han grundig bank ja :woot:

Lenke til kommentar

Hva er det som skjer? Når man betaler så sinnsykt mye i forhold til andre adsl leverandører, så forventer man at telenor skal fungere. Derfor at vi valgte telenor, siden de er et så stort selskap og har holdt på med internett i mange, så tror man at alt skal fungere. Trodde heller at det va NGT og alle de andre som kom til å slite, men det er jo f*an ikke slik!

 

Hvorfor kommer dette ikke fram i media?! at folk kan få vite hva telenor egentlig leverer.. ei 704/128 linje er egentlig 384/128, med tilgang til bare norske sider annenhver time. Å blir så forbandet! sorry meg altså--

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hva dere snakker om, har telenor og vandrer inn og ut av alle linkene ovenfor, si en side som ikke virker da...

 

Av de linken jeg skrev opp i første post i dette topic'et fungerer nå kun www.minidisct.com og www.av.com

 

Det varierer hele tiden på om jeg kan gå på en utenlands side eller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...