Gå til innhold

IGN har anmeldt skate.


Kjeksmestern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
The PS3 and Xbox 360 versions are almost identical, save two things. The PS3 features some limited Sixaxis control. You can maneuver your board with tilts and do powerslides by pulling up. It's pretty much useless though and is off by default for good reason. The other difference, unfortunately, is one that has become commonplace among EA's multiplatform titles. skate on PS3 is the cross-eyes sister to the 360 version. There's a lot of aliasing issues and the game in general is blurry (possibly to hide some of the jaggies). The framerate, which is perfect on 360, is choppy on PS3. It isn't enough to affect the gameplay, but it's certainly noticeable.

 

Enda et spill som er bedre på 360. Hadde jeg nesten ventet, da 360 var vel fokuskonsollen til EA.

 

Ellers er jeg også temmelig interessert i dette spillet. Vet ikke om jeg likte hvor avslappet det hele var. Jeg liker å ha en rekke mål og utfordringer, og ikke bare cruise rundt uten mål og mening. Håper spillet har noen fete achievements, det har iallefall potensiale til det.

I likhet med anmelderen tror jeg oppfølgeren blir ett mye spill. Der er de nok selvsikre nok til å gjøre noen temmelig radikale ting med spillmotoren, og kanskje få en litt nyskapende career-modus. I likhet med Tony Hawk, var jo enern første spill ute, med en litt "røff" spillmotor, og litt begrensede muligheter. Mens oppfølgeren tok helt av med en mye glattere spillmotor, en dypere career-modus, overlegent leveldesign samt en dritfet skape-skatepark-modus.

Lenke til kommentar
The PS3 and Xbox 360 versions are almost identical, save two things. The PS3 features some limited Sixaxis control. You can maneuver your board with tilts and do powerslides by pulling up. It's pretty much useless though and is off by default for good reason. The other difference, unfortunately, is one that has become commonplace among EA's multiplatform titles. skate on PS3 is the cross-eyes sister to the 360 version. There's a lot of aliasing issues and the game in general is blurry (possibly to hide some of the jaggies). The framerate, which is perfect on 360, is choppy on PS3. It isn't enough to affect the gameplay, but it's certainly noticeable.

 

Enda et spill som er bedre på 360. Hadde jeg nesten ventet, da 360 var vel fokuskonsollen til EA.

 

Ellers er jeg også temmelig interessert i dette spillet. Vet ikke om jeg likte hvor avslappet det hele var. Jeg liker å ha en rekke mål og utfordringer, og ikke bare cruise rundt uten mål og mening. Håper spillet har noen fete achievements, det har iallefall potensiale til det.

I likhet med anmelderen tror jeg oppfølgeren blir ett mye spill. Der er de nok selvsikre nok til å gjøre noen temmelig radikale ting med spillmotoren, og kanskje få en litt nyskapende career-modus. I likhet med Tony Hawk, var jo enern første spill ute, med en litt "røff" spillmotor, og litt begrensede muligheter. Mens oppfølgeren tok helt av med en mye glattere spillmotor, en dypere career-modus, overlegent leveldesign samt en dritfet skape-skatepark-modus.

9451865[/snapback]

 

Enda ett spill som for trekk på grafikken til PS3 i forhold til 360, ett veldig kjent fenomen i disse tider.

Fikk litt sjokk når jeg såg 9 av 10, det er jo flott da :)

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Faan det første som slo meg når jeg leste topicen var: I huleste har IGN anmelt skate...altså politi-anmelt...begynte å lure her ja...seff var det ikke slik da, skjønte det når jeg åpnet den :wee:

9454290[/snapback]

 

Skate kommer 20.september...

9454667[/snapback]

 

What? Lurte han på når det kom? :p

9454682[/snapback]

Skate kommer 20. september...

Lenke til kommentar

Når ett multikonsoll er bedre på den ene enn det andre så er det utviklerne som har feilet ganske stort. Fokuset dems burde være på begge konsollene og ikke handle om å slippe spillet fortest mulig ut.

Hvis Skate hakker på PS3 så kommer jeg til å sparke spillet i veggen for deretter å kaste det ut vinduet i sinne.

 

Sammenligner det som om jeg med min 40 000 kroners PC får ett spill som hakker pga dårlig optimisering mens det går flytende på en PC til 5000. Jævlig frustrende. For all del Xbox360 er en bra konsoll men når ett spill som Skate som absolutt ikke krever noe HAKKER på en så kraftig konsoll som PS3 blir man rett og slett sint på utviklerne.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...