Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er jo ofte at den viser fullt batteri, men det viser den ganske tidlig i ladesekvensen, det betyr ikke at den har nådd maksimal, trenger ikke være i nærheten av det en gang... Men spørs hvor lenge du ladet den, hvis det var lenge har jeg ikke peiling...

Den sto hele natten...

Det kan hende du har hatt den til å søke etter trådløst nettverk eller at den har vært koblet til. Det tar helt utrolig mye batteri å bruke WiFi.

Lenke til kommentar
Har nå downloadet winscp,men hva skal stå på host name?,prøvde med ip addressa til ipod touch men får bare opp connection error,noen som kan hjelpe

Host Name = IP-adresse til din iPod Touch

Port Number = 22

User Name = Root

Password = alpine

 

Har prøvd det,men det går ikke,noen ideer om hva som kan hvære galt?

Lenke til kommentar
jeg synes det var lettere og bruke cuteftp..

 

har du touchen koblet til nettet/router?

og til pc men usb kabel?

min blir da 10.0.0.X/root/alpine/22

 

ja har den koblet til en dlink ruter og usb kabel er der den skal.

 

Da jeg skulle jailbreake touchen med den videoen med han fyren på youtube,fikk jeg noelunde samme beskjed fatal error connection error eller noe sånt stod det etter jeg skrev inn ip addressen til ipoden.

 

Måtte derfor bruke den nyeste måten,den enkle som noen linket til isted,hvor en bare skriver en addresse i safari så er man ferdig.Da virket alt som det skulle.Har det noe og si?

Lenke til kommentar
Må den jailbreakes for å få egen bakgrunn på "skrivebordet"?

 

Du kan lage egne themes eller ta andre som er laget når man har jailbreaket den ja, med custom iconer og slikt:)

 

 

et par noob spm. hvorfor trenger Touch å hackes? og hva er jailbreaking?

iPod Tocuh trenger ikke å hackes. Det er bare hvis en ønsker å har tredjeparts programmer på den, dvs. de programmene iPhone har. Jailbreaking betyr at du åpner Touchen får tredjeparts programmer. Da kan du blant annet få programmer som Google Maps, Nes simulator, ++++++++

Lenke til kommentar
Har nå downloadet winscp,men hva skal stå på host name?,prøvde med ip addressa til ipod touch men får bare opp connection error,noen som kan hjelpe

Host Name = IP-adresse til din iPod Touch

Port Number = 22

User Name = Root

Password = alpine

 

Har prøvd det,men det går ikke,noen ideer om hva som kan hvære galt?

Hm, er du sikker på at du er koblet til samme nettverk som PC-en?

Du kan jo også prøve FileZilla, det er like bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...