Gå til innhold

Kopiere CD'er med kopibeskyttelse...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LarsC har nok lest sin mengde med NFO filer. :) Men jeg vet også at han pleier å henge rundt på mange release liste forum. :p

 

Så jeg antar at da er vi to. :)

Driver selv å repakker den føkka releasen til MiLKA av The Transporter, til eget bruk selvfølgelig. At de ikke klarer å gjøre det rett? Hadde jeg fått fingrene i den Prerelease plata en times tid så fyrt opp Gordian Knot og vist de tullingen hvordan du virkelig lager en ordentlig bra Rip. :D

 

Men som LarsC sier. 1:1 kopier kopierer også kopibeskyttelsen, så det er bortkasta hvis du f.eks bare skal lage en kopi som fungerer i spilleren i bilen eller lignende. Så følg hans råd om å bruke CDex.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Da må LarsC bruke en annen clone cd versjon enn den jeg bruker iallefall...når jeg kopierte Kent`s våpen & ammunition ( backup av kjøpt cd ) så kunne jeg fint rippe kopien med hvilke som helst program. Det kan jeg ikke med originalen, den fikk jeg kun kopiert i CloneCd.

Kopibeskyttelsen ble fjernet i CloneCd, leste forresten en artikkel på cdfreaks.com om akkurat det, og clone cd lager fortsatt ikke 100% kopier.

Lenke til kommentar
Da må LarsC bruke en annen clone cd versjon enn den jeg bruker iallefall...når jeg kopierte Kent`s våpen & ammunition ( backup av kjøpt cd ) så kunne jeg fint rippe kopien med hvilke som helst program.

 

Da er det du som ikke har stilt inn CloneCD til å lage 1:1-kopier....

 

Og ja, det er Cactus DataShield på Kent-plata. CDex klarer den glatt.

Lenke til kommentar

Hva du LarsC tror, og ikke tror får vel være din sak.Men jeg har iallefall lagd en kopi av Kent cd`en med den clone cd versjonen jeg bruker for øyeblikket ( som er 3.3.4.1, og ja, jeg vet det er kommet nyere versjoner)

Og på den versjonen jeg lagde, så finnes ikke midbar sperra.

Tro hva du vil, men jeg har nå ihvertfall lagd en kopi med clone cd som ikke har sperre!

Lenke til kommentar

jeg fant ut at bruderen hadde kjøpt roxette - the_ballad_hits det er den nye saken som kom rett før jul. på den så står det utenpå coveret at den er kopi sperret osv.. og når du ser på den så er det tillagt et sann ekstra spor som jeg leste i itavisen at du kunne bruke tusj på...

 

men jeg satt den bare inn i cd-romen min og startet et rippeprogram kjører linux da.. og det funket kjempe fint ikke noe problemer.. eneste at den rippet det "dummi tracket" da ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...