Gå til innhold

SE kan ha forfalsket K850i-bilder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dette stemmer er dette skikkelig lavmåls av SE. Hvis de ikke syntes deres egne kameraer holder mål, burde de enten jobbe mer med det, eller ikke bruke det i markedsføringen. De burde absolutt ikke gjøre noe så ufattelig unødvendig som dette.

Skrevet
Nå står det ikke at de har brukt et annet kamera, men et nesten likt. Som også kan ha noe med at det kom opp som et annet kamera.

9417132[/snapback]

EXIF-data ligger i selve bildet, det er ikke noe pc-en henter inn via internett e.l. så vidt jeg vet.

Skrevet

Det var det jeg og mente. Altså kan vi konkludere med at : Hvis bildet sier det ikke er tatt med en (eventuelt "et" om du snakker om selve kameraet)Sony Ericsson, så ER det ikke tatt med en Sony Ericsson

Skrevet

"Hvis bildet sier det ikke er tatt med en (eventuelt "et" om du snakker om selve kameraet)Sony Ericsson, så ER det ikke tatt med en Sony Ericsson"

Korrektomundo. Spent på å se hva SE selv sier i saken ...

Skrevet

Hvordan skal det gagne Sony Ericsson å bli tatt med feil informasjon på bildene? Da burde de vel heller endre den til telefonens kamera fra det andre? Så vidt jeg vet er EXIF noe man ikke kan endre, nei.

Skrevet

Det ville vel vært ganske vondt for med tanke på at jeg regner med (satte den i kursiv så folk skal skjønne at jeg ikke er 100% sikker) at det er Sony Ericssons egen hjemmeside det er snakk om.

Skrevet

Det er en ting å ta fem tusen bilder i nydelige forhold, for så å velge ut de 5 beste bildene og bruke det som reklame.. Regner med at de fleste produsentene har gjort det en del ganger.

Men det her, det er å gå litt for langt ja.

Skrevet

Hehe, hvis SE skulle gjøre dette, hvorfor velge slike dritt bilder, når man først skal jukse?

Dette er lavmål.

La oss vente å se hvordan den fungerer når K850 kommer da, for å se kvaliteten eller kvantiten den produserer.

EXIF data er manipulerbare mener jeg.

:)

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...