Gå til innhold

SE kan ha forfalsket K850i-bilder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gsmarena har lagt den første "test" mellem N95 og K850i, og K850 scorer 31 point mod N95's 34 point.

 

K850 har nogen problemer med at gengive de korrekte farver:

 

http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_k850...-review-162.php

9424259[/snapback]

Testen tar også med video i sammenligningen, om du kun er ute etter best mulig kamera så vinner faktisk K850i med 1 poeng.

Lenke til kommentar
Hvis dette stemmer, så synes jeg ikke SE er særlig ærlige ovenfor kundene. Man skulle på bildene se hvordan k850i tar bilder og ikke hvordan et annet kamera tar bilder.  :)

9427347[/snapback]

Ved kjøp av kamera(mobil) baserer man selv vel uansett ikke på produsentens eksempelbilder, men bilder andre har tatt. Derfor vi har f.eks. Galleri-seksjonen her på forumet.

Lenke til kommentar

Ser at mine tidligere poster er blitt slettet så jeg får heller prøve å omformulere meg. Når man ser tv-reklame for et annet tv-merke enn det man har selv, og reklamen skryter av det ekstremt fine bildet, samtidig som flotte bilder ruller over skjermen, så er det vel innlysende at reklamen prøver å lure oss? Selvfølgelig kan man ikke basere kjøp på reklamebilder, og jeg skjønner rett og slett ikke hva som er så oppsiktsvekkende med det SE har gjort. Jeg vil tro de fleste manipulerer reklamen til sin fordel?

Lenke til kommentar
Hadde de brukt bilder tatt med K850i og manipulert dem hadde det vært en ting, men å bruke bilder tatt med et helt annet kamera fra en annen produsent (sony lager jo kamera selv) og påstå at det er tatt med K850i synes jeg er skikkelig lavmål!

9432904[/snapback]

 

Så når Philips pumper ut reklame på din Sony-tv, der de forteller deg hvor fortreffelig bildekvaliteten er, samtidig som de demonstrere dette på din Sony-tv, så synes du dette er forkastelig?

Unnskyld, mente selvfølgelig lavmål...

Endret av poe
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...