Haansi Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Selv om Halo 3 får elendig kritikk så har det lite å si for Killzone 2, Killzone vil bli overkjørt som paranoid sier. Hvis Halo 3 flopper blir det nok nesten værre... 9424307[/snapback] Uansett hvor dårlig Halo 3 blir, så vil det nok selge det mestselgende spillet denne høsten..
Nimrad Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Hadde de lansert Killzone 2 hadde det vært noe annet. Men dette er jo bare en demo.
Saetre Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Halo 3 ser jo dårlig ut, akkurat som Halo 2. Killzone derimot ser rått ut! Gleder meg til demoen.
Bloody Mess Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Syns Killzone 2 ser fetest ut, men jeg skal ha Halo 3 også, tror nok det blir ganske artig.
Lakus Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Halo 3 ser jo dårlig ut, akkurat som Halo 2. Killzone derimot ser rått ut! Gleder meg til demoen. Bra du rangerer spill utifra hvordan de ser ut da, og at du har så gode besvarelser Du gjør det i en del andre poster ogå... men nekter ikke for at Killzone 2 ser bra ut, synd jeg ikke har en PS3.
Nimrad Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Halo 3 ser jo dårlig ut, akkurat som Halo 2. Killzone derimot ser rått ut! Gleder meg til demoen. Bra du rangerer spill utifra hvordan de ser ut da, og at du har så gode besvarelser Du gjør det i en del andre poster ogå... men nekter ikke for at Killzone 2 ser bra ut, synd jeg ikke har en PS3. 9445739[/snapback] I det norske språket bruker vi uttrykket "ser bra ut" til mer enn utseende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå