Gå til innhold

Hovefestivalen '08, generell tråd


Eplefe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, har fortsatt på mitt svarte bånd det står "PROD" på som ga adgang hvorsomhelst, untatt backstage (hvor jeg måtte ha eget pass osv). Det ser fortsatt helt nytt ut! Faktisk helt hvitt der det skal være hvitt og greier! ;)

 

Det gule båndet falt dessverre av for et par måneder siden, men det gjør ikke så mye da... Skal ha på det svarte MINST til neste års festival er ferdig! (Nei, er ikke 18 men hadde gult bånd for det). :p

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Mitt gule har fått grønnskjær, av en eller annen merkelig grunn oO

Eg fekk ikkje ha halle armbande på same arm så eg har det raue og gule på venste og det grønne på høgre. Skal sei eg blei skuffa da...

Det fikk i utgangspunktet ikke jeg heller. De var ikke vanskelige å sno seg utav.

Lenke til kommentar

Oppdatert listen igjen, og venter spent på slipp ved midnatt.

 

Kontraktene flyr inn og ut av faksen om dagen!

 

 

Julerushet er kommet over oss! Vi føler oss gavmilde, glade og frie. Så frie at vi slipper et finfint, amerikansk indieband ved midnatt. De har holdt på helt siden midten av 90-tallet. De er fire stykker. Vokalisten bruker av og til leppene sine til andre ting enn synging … De kommer til Hove 08, og vi kan fortelle dere alt ved midnatt.

Mange som mistenker MSI (Mindless self Indulegence), men jeg vet ikke om det er noe jeg håper på innen indie-delen av Hove. Ikke ventet i hvert fall.

Lenke til kommentar

MSI var nok skivebom hele veien, gitt.

Les Savy Fav er nå booket til Hove.

 

Veien er kort fra stempelet “britisk musikkpresse-favoritt” til “utdatert døgnflue”, og mange trodde vel at det var veien det skulle gå for Les Savy Fav, etter all hopplaen som omga deres tredje album ”Go Forth” ble fulgt opp med …vel, dørgandes stillhet. Men, under over alle under, i vinter er de jaggu tilbake, med albumet ”Let’s Stay Friends”. En oppfording vi gjerne tar til hjertet. For dette låter mer vitalt enn man strengt tatt hadde grunn til å håpe på.

 

New York-kvartetten spiller, vel, arty (du møttes tross alt på designskole …) indierock med innslag av, øh, post-hardcore. Og hadde faktisk fem år på baken når NME og den gjengen der oppdaget dem, kanskje dette også er noe av grunnen til at de har overlevd ”den tunge tiden” i etterkant av hypen. Uansett er vi takknemlige for standhaftigheten og gleder oss vilt til å endelig se dem fra (den norske) scenekanten igjen.

 

Og hvis dere lurte på hva det med ”å bruke leppene til noe annet enn å synge” skulle bety: Vokalisten har det med å drive og tvangskysse folk (både jenter og gutter) i publikummet. Hoppla!

 

Så vokalisten tvangskysser folk. Jeg liker musikken, og jeg liker visst oppførselen deres og. Får prøve å komme meg backstage med dem. Oppdaterer førstepost nå. :wee:

Lenke til kommentar
MSI var nok skivebom hele veien, gitt.

Les Savy Fav er nå booket til Hove.

 

Veien er kort fra stempelet “britisk musikkpresse-favoritt” til “utdatert døgnflue”, og mange trodde vel at det var veien det skulle gå for Les Savy Fav, etter all hopplaen som omga deres tredje album ”Go Forth” ble fulgt opp med …vel, dørgandes stillhet. Men, under over alle under, i vinter er de jaggu tilbake, med albumet ”Let’s Stay Friends”. En oppfording vi gjerne tar til hjertet. For dette låter mer vitalt enn man strengt tatt hadde grunn til å håpe på.

 

New York-kvartetten spiller, vel, arty (du møttes tross alt på designskole …) indierock med innslag av, øh, post-hardcore. Og hadde faktisk fem år på baken når NME og den gjengen der oppdaget dem, kanskje dette også er noe av grunnen til at de har overlevd ”den tunge tiden” i etterkant av hypen. Uansett er vi takknemlige for standhaftigheten og gleder oss vilt til å endelig se dem fra (den norske) scenekanten igjen.

 

Og hvis dere lurte på hva det med ”å bruke leppene til noe annet enn å synge” skulle bety: Vokalisten har det med å drive og tvangskysse folk (både jenter og gutter) i publikummet. Hoppla!

 

Så vokalisten tvangskysser folk. Jeg liker musikken, og jeg liker visst oppførselen deres og. Får prøve å komme meg backstage med dem. Oppdaterer førstepost nå. :wee:

FAN-TASTISK!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...