Gå til innhold

Hovefestivalen '08, generell tråd


Eplefe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+9871234
Behemoth er nå bekfreftet, og ifølge Toffen skal Hove neste uke annonsere to metalband som vil få veldig mange metalfans i ekstase. :)

Og vi gleder oss! :D Jeg fikk frysninger når jeg leste om Behemoth.

Lenke til kommentar

Da forteller eg korleis min første dag med hove var, og litt av andre dagen...

Da me kom var det noko lunde være. Me blei vist vei opp til den gamle flystripa der me skulle parkere.(var faktisk bil nr 2 der oppe). Drog ut telt, såvepåse, spriten og sette i gang med å gå ned til festivalen. Etter 5 min kommer eg på at eg ikkje hadde låst bilen, så var det å springe og låse den. Når me hadde komme fram (etter 20 min) finenr eg ut at eg hadde gløymt bilette... Springer opp for å hente den, når eg kommer ned har han som eg resite med funne telt plass, I GJØRMEHÅLET!

 

Me fyre opp telte og eg drikker for å gløyme dette. Kvelden og natta kommer og me skal legge oss. Vatne hadde stege og eg ser at dette ikkje kommer til å bli noko bra natt... Eg våkner av eg naboanen sriker overseg at det er minst 10 cm med vaten i telte. Vekker kompisen min som ligger og dupper at me må flytte telte. noko han ikkje vil. Etter mykje krangling får eg viljen min og me flytter inn i skogen. 100m fra festivalen.

 

Alt var vått så me gjekk opp i bilen for å få tørre kle og sove. Klokka var ca 0600 da me var på vei til bilen, små full og forbanna. Men det stoppa ikkje der, da eg skulle opne bilen hadde noko knust handtaken og tatt cd spelaren, forsterker, gps og ein mp3 speler til 100 spenn.

Her stoppa festival gleden for min del...

 

Ellers var det jo ein fantastisk festival. Kommer sikkert til å reise neste år og....

 

EDIT: Sikkert noko skrivefeil her...

Endret av BigJaffa
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Det har jo vært en del press på Toffen fra publikum å få nettopp In Flames til Hove 08 :wee:

Godt å se at han holder løftene sine og faktisk hører på de som skal på festivalen :D

Helt klart.

Etter hva jeg har forstått er jo In Flames godt kjent for å skape god stemning på konserter. :)

Håper allikevel at det kommer mer tynger saker senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...