Gå til innhold

Tråden om HTC TyTN II - tips og nyttig info


R@ge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har en fungerende forbindelse til en exchange server ? Jeg får bare failed når jeg forsøker.

9612099[/snapback]

 

Fungerer som bare det hos meg.

Tar nok litt tid å glemme Symbian, men dette lover bra (Fikk min i dag).

Har du syncet exchangemailen din mot mobil tidligere?

9614790[/snapback]

 

 

Nei har ikke hat exchange oppe å gå på mobiler før. Jeg og IT ansvarlig på jobben såg litt på det i dag men fikk det ikke til å virke.

 

Må en bruke et annet program en det som allerede ligger på telefonen for å få syncet den mot exchangeserveren eller duger det som ligger inne ?

Lenke til kommentar
Noen som har en fungerende forbindelse til en exchange server ? Jeg får bare failed når jeg forsøker.

9612099[/snapback]

 

Fungerer som bare det hos meg.

Tar nok litt tid å glemme Symbian, men dette lover bra (Fikk min i dag).

Har du syncet exchangemailen din mot mobil tidligere?

9614790[/snapback]

 

 

Nei har ikke hat exchange oppe å gå på mobiler før. Jeg og IT ansvarlig på jobben såg litt på det i dag men fikk det ikke til å virke.

 

Må en bruke et annet program en det som allerede ligger på telefonen for å få syncet den mot exchangeserveren eller duger det som ligger inne ?

9614850[/snapback]

Jeg bruker/har brukt det som ligger der og det er mer enn bra nok. (ActiveSynk)

Har du en exchange-server med pushmail-støtte (eller leier en såklart) så er det ingen sak.

Lenke til kommentar

Jeg fikk min levert fra idedata i dag.

 

Ganske så fornøyd så langt, alt av exchange sync, trådløst nett, gps osv. fungerer utmerket, men, det noe så veldig slark i navigasjonstastene (hele den metallfarga enheten foran), og det skuffer litt.

 

Edit: Og, oi, kamerasøkeren henger ekstremt dårlig med i bevegelser...

Endret av Sinsen
Lenke til kommentar
Jeg fikk min levert fra idedata i dag.

 

Ganske så fornøyd så langt, alt av exchange sync, trådløst nett, gps osv. fungerer utmerket, men, det noe så veldig slark i navigasjonstastene (hele den metallfarga enheten foran), og det skuffer litt.

 

Edit: Og, oi, kamerasøkeren henger ekstremt dårlig med i bevegelser...

9615281[/snapback]

 

Jeg synes tastene ser billige ut. Fronten på 4350 er mye penere enn tytn 2 etter min mening, men man kan ikke få i pose og sekk tydeligvis. Du er ikke den første som klager på knappene...

 

Hvordan fungerer navigasjon på 2,8"? Er det best med skjermen stående eller liggende?

Lenke til kommentar
Husk folkens .. kommer dere over noe stilig så må dere legge det ut med en gang. Selv leter jeg etter en ny kontaktdatabase som er litt enklere å søke i en standaren. Ser trådstarter har linket til en som såg veldig bra ut, men satser heller på noe som er gratis i første omgang.

9615520[/snapback]

Hei

Hvordan vil du at den skal søke enklere. Så på programmet, nevnt i starten av tråden, men uten å ha prøvd det virket det identisk med funksjonene telefonen leveres med.

Lenke til kommentar
Du kan også feks, kalibrere første punkt der du står, med aktiv GPS. Så kalibrerer du senere punkt 2, en plass du er 100% sikker på at du er.

9611398[/snapback]

 

Hvor store er kartene da eller må du kalibrere en hel bråte med kart for et gitt område?

 

Synets det virket veldig komplisert jeg :dontgetit:

Størrelsen på kartene kommer helt ant på hvor store du vil ha dem..

Husk at her pakker du inn det du vil av kart. Du kan feks skanne inn et vanlig papirkart til .jpg, og legge det på telefonen.

Hvert eneste kartbilde må kalibreres.

 

Skal du et kart med målestokk 1:5000 så blir det nok litt stress. Jeg skulle selv legge inn et slikt for siste helgs jakt-økt, men ga opp denne målestokken. Da hadde jeg måtte copy/pasta små kart til ett stort, siden det er begrenset med plass selv på en 19" dataskjerm.

 

Hvis du først har kartene, er det ikke komplisert i det hele tatt, det er utrolig enkelt og tar under 5 minutter å legge inn og kalibrere 1 kart. :)

 

Jeg fikk min levert fra idedata i dag.

 

Ganske så fornøyd så langt, alt av exchange sync, trådløst nett, gps osv. fungerer utmerket, men, det noe så veldig slark i navigasjonstastene (hele den metallfarga enheten foran), og det skuffer litt.

 

Edit: Og, oi, kamerasøkeren henger ekstremt dårlig med i bevegelser...

9615281[/snapback]

Dette forundret meg også, og trodde det var en feilproduksjon. Men etter noen dager sitter knappene bedre av en eller annen grunn. Kansje fordi minnekortet nå sitter i..

Eller kansje støv og dritt har samlet seg under der :p

Lenke til kommentar
Husk folkens .. kommer dere over noe stilig så må dere legge det ut med en gang. Selv leter jeg etter en ny kontaktdatabase som er litt enklere å søke i en standaren. Ser trådstarter har linket til en som såg veldig bra ut, men satser heller på noe som er gratis i første omgang.

9615520[/snapback]

http://forums.sbsh.net/index.php?showtopic=16018

 

Gratis Beta :thumbup:

 

EDIT:

http://forums.sbsh.net/index.php?s=&showto...ndpost&p=154419

Endret av ExTerminator
Lenke til kommentar

Jeg satt bare opp exchangeinformasjonen og så var det tut og kjør.

Har du sjekket om brukeren din har tilatelse til å synce mot eksterne enheter?

 

En ting jeg sliter litt med er å få en browser som fungerer bedre. IE bryter linjer som en bever. Helt håpløst. Opera vil ikke virke, har forsøkt flere versjoner, noen tips?

Lenke til kommentar
Jeg satt bare opp exchangeinformasjonen og så var det tut og kjør.

Har du sjekket om brukeren din har tilatelse til å synce mot eksterne enheter?

 

En ting jeg sliter litt med er å få en browser som fungerer bedre. IE bryter linjer som en bever. Helt håpløst. Opera vil ikke virke, har forsøkt flere versjoner, noen tips?

9618110[/snapback]

 

Prøv å avinstallere Opera og kjøre den nyeste betaen om du ikke har forsøkt det. Den fungerer i alle fall greit for meg.

 

Får du noen feilmeldinger med Opera?

 

Edit: Testa med 8.65 nå... den starter rett og slett ikke... får se om jeg finner noen feillogger eller noe.

Endret av Sinsen
Lenke til kommentar
Jeg satt bare opp exchangeinformasjonen og så var det tut og kjør.

Har du sjekket om brukeren din har tilatelse til å synce mot eksterne enheter?

 

En ting jeg sliter litt med er å få en browser som fungerer bedre. IE bryter linjer som en bever. Helt håpløst. Opera vil ikke virke, har forsøkt flere versjoner, noen tips?

9618110[/snapback]

 

Hvilke versjoner har du prøvd?

 

http://www.opera.com/products/mobile/products/winmobile/ <-- 8.65-versjonen har jeg brukt i lengre tid på min WM6-mobil og den fungerer strålende i hvert fall.

Lenke til kommentar

Hei

 

Lurer på om det er noen som har bestilt på deal.no som har fått bekreftet at den er sendt ut?

Jeg ser nå at de har endret status til "Best.vare 3-10dager"...... *Frustrert!* :thumbdown:

Helt til i dag har status vært "Bekreftet 02.10", og hadde et lite håp om at jeg da skulle ha den i hende før helga... men ser dårlig ut nå...

 

Hilsen UTÅLMODIG! :innocent:

 

EDIT; Hmm... nå har de visst 2 på lager plutselig, men jeg har fremdeles ikke fått bekreftelse på at den er sendt... rare greier....

Endret av NemiHell
Lenke til kommentar
Jeg satt bare opp exchangeinformasjonen og så var det tut og kjør.

Har du sjekket om brukeren din har tilatelse til å synce mot eksterne enheter?

 

En ting jeg sliter litt med er å få en browser som fungerer bedre. IE bryter linjer som en bever. Helt håpløst. Opera vil ikke virke, har forsøkt flere versjoner, noen tips?

9618110[/snapback]

 

Hvilke versjoner har du prøvd?

 

http://www.opera.com/products/mobile/products/winmobile/ <-- 8.65-versjonen har jeg brukt i lengre tid på min WM6-mobil og den fungerer strålende i hvert fall.

9618135[/snapback]

 

Har forsøkt med 8.65, men får samme problem som Sinsen; Det starter bare ikke.

Noen som har fått GPSen til å virke med google maps?

Lenke til kommentar
Jeg satt bare opp exchangeinformasjonen og så var det tut og kjør.

Har du sjekket om brukeren din har tilatelse til å synce mot eksterne enheter?

 

En ting jeg sliter litt med er å få en browser som fungerer bedre. IE bryter linjer som en bever. Helt håpløst. Opera vil ikke virke, har forsøkt flere versjoner, noen tips?

9618110[/snapback]

 

Hvilke versjoner har du prøvd?

 

http://www.opera.com/products/mobile/products/winmobile/ <-- 8.65-versjonen har jeg brukt i lengre tid på min WM6-mobil og den fungerer strålende i hvert fall.

9618135[/snapback]

 

Har forsøkt med 8.65, men får samme problem som Sinsen; Det starter bare ikke.

Noen som har fått GPSen til å virke med google maps?

9619204[/snapback]

 

kjører du hrtig gps først?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...