Gå til innhold

Tråden om HTC TyTN II - tips og nyttig info


R@ge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei.

 

Er det noen andre som har brukt den skjermbeskytteren som følger med? Har inntrykk av at det lett danner seg luftbobler under den. Finnes det andre lignende produkter?

 

Er ellers superfornøyd med telefonen  :dribble:

9639645[/snapback]

 

Jeg satt den på med en gang jeg fikk telefonen, men tok den av igjen umiddelbart. Ble mye luftbobbler ja og så helt forferdelig ut.

 

Mulig jeg er dum, blind eller begge deler; Hvordan endrer jeg valgene nederst på skjermen (Standard er Kalender og kontakter)) Eller er ikke dette mulig. Kalender har jeg jo allerde på skjermen via exchange sync. Hddde vært bedre å "tatt en Nokia" og lagt inn ny SMS eller noe der...

Lenke til kommentar

Fin tråd, R@ge :)

 

Jeg får min Tytn II idag, gleder meg til å tweake den..

Har brukt Symbian siden det ble lansert, så for å lette overgangen litt, har jeg brukt en Tytn 1 i en uke..

 

Virker greitt nok, men en ting som irriterer meg, det er at telefonen kobler seg opp automatisk til 3G, selv om jeg er i WLAN.. FInnes det noe triks for å fikse det?

Slik som N95 gjør det er genialt, spør før oppkobling.

 

Et annet problem er oppkobling mot mitt Plantronics 590 a2dp stereo headset, håper fungerer på tytn II.. hvis ikke går jeg tilbake tiil N95'en min :)

Lenke til kommentar
R@ge: grunnen til at du mister forbindelsen til det trådløse nettet er instillingene for strømsparing. telefonen kutter forbindelsen når den er i hvilemodus.

 

gå til instillinger->trådløst lan->strømmodus

9638368[/snapback]

 

Ok.. inne på "strømsparingsmodus: så var det en slider hvor man kunne velge "Beste ytelse" eller "Beste batteri" eller midt i mellom da...

 

Jeg satt den nå til Beste ytelse nå, skal bli stilig å se om jeg får bedre kontakt med nettverket hjemme da...

 

En liten ting jeg syntes var utrolig greit var tastelås funksjonen.

- Ett trykk på "power" knappen og skjermen skrur seg av og alle tastene er låst.

- Ett trykk på "power" knappen og vipps så er skjermen på igjen.

- Når man mottar samtaler så er svar knappen tilgjengelig...

 

Spørsmål:

Skal skjermen skru seg av under samtaler?

- her er det også bare å trykke en gang på "power" knappen så kommer den på igjen altså...

Lenke til kommentar
Hei.

 

Er det noen andre som har brukt den skjermbeskytteren som følger med? Har inntrykk av at det lett danner seg luftbobler under den. Finnes det andre lignende produkter?

 

Er ellers superfornøyd med telefonen  :dribble:

9639645[/snapback]

 

Jeg satt den på med en gang jeg fikk telefonen, men tok den av igjen umiddelbart. Ble mye luftbobbler ja og så helt forferdelig ut.

 

Mulig jeg er dum, blind eller begge deler; Hvordan endrer jeg valgene nederst på skjermen (Standard er Kalender og kontakter)) Eller er ikke dette mulig. Kalender har jeg jo allerde på skjermen via exchange sync. Hddde vært bedre å "tatt en Nokia" og lagt inn ny SMS eller noe der...

9639688[/snapback]

Her er et lite program som ordner dette http://www.epocket.no/support/todaymenu.aspx :)

Lenke til kommentar
Hei.

 

Er det noen andre som har brukt den skjermbeskytteren som følger med? Har inntrykk av at det lett danner seg luftbobler under den. Finnes det andre lignende produkter?

 

Er ellers superfornøyd med telefonen  :dribble:

9639645[/snapback]

Har kjøpt skjerm beskytter til N95, E90 og P1 fra www.doml.com. er veldig fonøyd. http://www.doml.com/productdec.asp?pid=340...odeln=TyTN%20II

Endret av hh70
Lenke til kommentar
Her er et lite program som ordner dette http://www.epocket.no/support/todaymenu.aspx :)

9640193[/snapback]

Det fungerte jo bra, men savner å kunne komme rett inn på Skriv ny SMS.

 

Moondawg: Jeg bruker Plantronics P590, det fungerer perfekt på alle måter, samtalehåndtering, tale og super lydkvalitet. :thumbup:

Det fungerte utrolig dårlig mot e61, så jeg har endelig blitt glad i det.

Endret av Ploppelopp
Lenke til kommentar
Jeg får ikke TomTom til å fungere, har lastet ned kart - Ålesund - og når jeg restarter TomTom så kommer det bare beskjed om at "inget kart funnet!".

 

Noen flere som har dette problemet - eller funnet en løsning?

9640680[/snapback]

 

Har du mulighet til å teste med et annet minnekort? Det kan være feil på kortet.

Lenke til kommentar
Jeg får ikke TomTom til å fungere, har lastet ned kart - Ålesund - og når jeg restarter TomTom så kommer det bare beskjed om at "inget kart funnet!".

 

Noen flere som har dette problemet - eller funnet en løsning?

9640680[/snapback]

 

Har du pakket ut cab filen som inneholder kartet? Den legger seg vel default i "my Documents".

Lenke til kommentar
Jeg får ikke TomTom til å fungere, har lastet ned kart - Ålesund - og når jeg restarter TomTom så kommer det bare beskjed om at "inget kart funnet!".

 

Noen flere som har dette problemet - eller funnet en løsning?

9640680[/snapback]

 

Har du pakket ut cab filen som inneholder kartet? Den legger seg vel default i "my Documents".

9641467[/snapback]

 

 

 

 

Har pakket ut filen ja - og prøvd å flytte filene rundt om i mappene også (på enheten og i minnekortet) - men ingenting hjelper

Lenke til kommentar
Jeg får ikke TomTom til å fungere, har lastet ned kart - Ålesund - og når jeg restarter TomTom så kommer det bare beskjed om at "inget kart funnet!".

 

Noen flere som har dette problemet - eller funnet en løsning?

9640680[/snapback]

 

Har du pakket ut cab filen som inneholder kartet? Den legger seg vel default i "my Documents".

9641467[/snapback]

 

 

 

 

Har pakket ut filen ja - og prøvd å flytte filene rundt om i mappene også (på enheten og i minnekortet) - men ingenting hjelper

9641987[/snapback]

 

har du lastet det ned via telefonen? har du forsøkt å finne det i tomtom home?

Endret av Fenriz
Lenke til kommentar
Jeg sliter med å få aktivert tomtom`en min. Den spør etter en produktkode som jeg ikke finner noen plass.

9639536[/snapback]

 

Lastet du ned Bergens kartet? Jeg sliter med samme problem, har vært i kontakt med TomTom support, de skal sende meg en aktiveringskode for dette kartet siden de har en feil akkurat der. Koden finner du ved å trykke på tom tom, manuell aktivering, avbryt, (last ned kart på nytt) og avbryt når den spør hvor du vil lagre dette. Da står det noe om rabatterte produkter hos TomTom, den kode skriver du ned, lager en konto hos TomTom og klikker deg inn på support, oppgir koden og forklar problemet. Vips du får en aktiveringskode tilbake og voila du har kart tilgjengelig.

 

Noen som vet hvordan man bruker "alarmklokka"? har bare en stygg lyd, får liksom ikke erstattet lydene? Forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...