Gå til innhold

Tråden om HTC TyTN II - tips og nyttig info


R@ge

Anbefalte innlegg

Leverandøren jeg hadde bestilt min fra fikk såklart problemer med leveringen, så den kommer ikke før mandag. Tok da å sendte mail så jeg skulle få den sendt med express over natt fra en annen, men den er ikke sendt enda ser det ut som... tydeligvis får jeg den ikke før tirsdag hvis det bare ikke er websiden som ikke er oppdatert da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Husker fra  HTC touch tråden så var det mange som skrev om at de klokket telefonen for at den skulle bli kjappere. Noen la også inn noe greier for å forbedre touchrsponsiviteten eller noe i den dur. Er dette noe som må gjøres med denne og ?

9597200[/snapback]

 

Jeg tror ikke man trenger å klokke denne. Tytn 2 har 400mhz i motsetning til touch sine 200mhz. Det går jo an å forsøke disse programmene og se om de har noe for seg.

Lenke til kommentar
Edit2: Nå har jeg snakket med Yatack og de forventer levering i dag, skal pakke og sende avgårde så fort som mulig.  :w00t:

Kan ikke si annet enn nå gleder jeg meg. Sover dårlig nok som det er med små barn i huset.  :!:

9591868[/snapback]

 

har du sjekket pakkesporingen på din? min har bare stått som foråndsmeldt siden fredag.. :(

 

exterminator: ellers vile jeg ikke hengt meg for mye opp i detaljene på city maps. de virker litt ribbet. om du vil, så kan jeg sjekke adresen din på det siste kartet til tomtomsom ble utgitt i mai (v675). send meg gateadresse på pm ellerno. om gaten mangler også der, så er det større grunn til bekymring. :)

 

(dette innlegget ble skrevet på min ipaq på wifi)

Endret av Andy156
Lenke til kommentar

Har fulgt med på denne tråden en stund. God tråd, veldig fin og informativ. Har dog noen spørsmål.

 

Dette er min første PDA telefon, har kjøpt min via Amentio. (Ikke hørt at de har fått den enda, og ingen svar på mail heller. Noen andre som har bestilt herfra?)

 

Er det nødvendig å ha ekstraprogrammer, og hvordan installerer man disse. Må man i tillegg betale for programmene?

Endret av khoaas
Lenke til kommentar
Har fulgt med på denne tråden en stund..

9605402[/snapback]

Du er en mann av få ord i hvert fall.... *LOL*

 

Registrert på forumet: 18/08-2005

dette er dog din første post her...

 

Jeg pleier i si velkommen som bruker på diskusjon.no, men i dette tilfellet ble det jo litt feil da, men fan... velkommen skal du være.. :D

 

Er det nødvendig å ha ekstraprogrammer, og hvordan installerer man disse. Må man i tillegg betale for programmene?

9605402[/snapback]

Jeg tror nok de aller fleste klarer seg fint med det som følger med telefonen, men så har du også en del som ønsker en del mer...

 

Nå har ikke jeg prøvd telefonen enda, men jeg tror nok man bare har filen på minnekortet og velger install?

Endret av R@ge
Lenke til kommentar
ExTerminator: kan du forklare hvordan man kalibrerer kart i gpstuner? Det høres ut som et fint program å bruke til turer i skog og mark. Kan man få topokart til det?

9607009[/snapback]

 

Jeg kikket også litt nærmere på GPS tuner og det er jo egentlig et MÅ HA program for de som skal ut i skauen.

 

Det er jo noe helt annerledes enn tomtom, og kan jo ikke sammenlignes siden GPS tuner tar for seg området utover der veien slutter...

 

Jeg kunne godt tenke meg litt mer info om dette ja Terminator... ..

 

La dette programmet til i første post også...

Lenke til kommentar
Du er en mann av få ord i hvert fall.... *LOL*

 

Registrert på forumet: 18/08-2005

dette er dog din første post her...

 

Jeg pleier i si velkommen som bruker på diskusjon.no, men i dette tilfellet ble det jo litt feil da, men fan... velkommen skal du være.. 

 

Hehe, jo takk. Jeg var ikke klar over at jeg hadde tilgang eller var regga her, helt til jeg skulle legge inn mailadressa mi og den allerede var registrert.

 

Men jo takk....

 

Dette er en god tråd for å bli kjent med telefonen både i forkant og i etterkant av leveranse. Jeg har prøvd å sende mail til Amentio flere ganger. Tenker at jeg er veldig utålmodig mtp. at de (kanskje) fikk telefonen på fredag eller lørdag. Jeg håper jeg får min snart, gleder meg som en unge. Tror ikke fruen får så mye oppmerksomhet de første dagene etter at jeg har fått den^^

 

Uansett, keep us posted på hvordan telefonen fungerer og evt. andre tips/triks.

Lenke til kommentar
Har fulgt med på denne tråden en stund. God tråd, veldig fin og informativ. Har dog noen spørsmål.

 

Dette er min første PDA telefon, har kjøpt min via Amentio. (Ikke hørt at de har fått den enda, og ingen svar på mail heller. Noen andre som har bestilt herfra?)

 

Er det nødvendig å ha ekstraprogrammer, og hvordan installerer man disse. Må man i tillegg betale for programmene?

9605402[/snapback]

 

Jeg har også bestilt telefon fra Amentio. Den skal bli sendt ut imorgen fikk jeg beskjed for et lite øyeblikk siden (09:40)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...