Gå til innhold

Hvis spill hadde ekte grafikk.


Anbefalte innlegg

Sjekk dette!

http://www.zbrushcentral.com/zbc/featured2col.php

 

Ser det ut som dette er ekte?:

http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=038734

Det er RENDERA med et program!

9391567[/snapback]

Huff.. blir så j*vlig misunnelig hver gang jeg ser det talentet de har. Har prøvd flere ganger å forstått hvordan man bruker et 3D program, men lykkes aldri. :cry:

 

Uansett. Nei, jeg tror ikke jeg ville ha likt "ekte" grafikk. Ikke spør hvorfor, mulig det er fordi spill bør være spill og "virkelighet", virkelighet .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det hadde vært konge med et helt realistisk bilspill med ekte grafikk da :thumbup:

9413944[/snapback]

 

Nja skeptisk, det mått ihvertfall ha vært med oppdikta biler, siden jeg tror ikke at bil produsentene hadde likt det.

9414108[/snapback]

 

Øh, hvorfor faen skulle de ikke ha likt det?

 

Uansett. Nei, jeg tror ikke jeg ville ha likt "ekte" grafikk. Ikke spør hvorfor, mulig det er fordi spill bør være spill og "virkelighet", virkelighet

 

Så du har altså store problemer med å skille film fra virkelighet? Lykke til med livet.

Endret av BTK
Lenke til kommentar
Huff.. blir så j*vlig misunnelig hver gang jeg ser det talentet de har. Har prøvd flere ganger å forstått hvordan man bruker et 3D program, men lykkes aldri.

 

Zbrush er annerledes enn f.eks Maya og 3DS, det å bruke Zbrush er mer som å være en digital skulptør. Med et "penselstrøk" (du kan bruke mus eller Wacom), så kan du ha gjort like mye jobb som ville tatt et par timer i et tradisjonelt 3D-modelleringsprogram.

Endret av BTK
Lenke til kommentar
Det hadde vært konge med et helt realistisk bilspill med ekte grafikk da :thumbup:

9413944[/snapback]

 

Nja skeptisk, det mått ihvertfall ha vært med oppdikta biler, siden jeg tror ikke at bil produsentene hadde likt det.

9414108[/snapback]

 

Øh, hvorfor faen skulle de ikke ha likt det?

Bilspill er reklame for bilprodusentene og det var bare Ferrari som en gang for lenge siden sa at de ikke likte at bilene deres blir ødelagt i spill. Bilprodusenter er ikke imot bilspill :roll:

 

Uansett. Nei, jeg tror ikke jeg ville ha likt "ekte" grafikk. Ikke spør hvorfor, mulig det er fordi spill bør være spill og "virkelighet", virkelighet

 

Så du har altså store problemer med å skille film fra virkelighet? Lykke til med livet.

9415092[/snapback]

Det virker som at mange folk ikke er modne for slikt enda, jeg skjønner ikke hvorfor. Jeg hadde heller spilt Crysis, for å ta et eksempel, enn Wolfenstein 3D (glem gameplay).

Har heller ikke sett en spillanmeldelse hvor det står "stort pluss for dårlig grafikk".

Lenke til kommentar
Så du har altså store problemer med å skille film fra virkelighet? Lykke til med livet.

9415092[/snapback]

 

 

 

Glimrende resonert. :roll:

9417242[/snapback]

 

Vedkommende hintet selv til at han ville hatt problemer med å skille spill fra virkelighet om de hadde hatt ekte grafikk, så det var han selv som kom med resonnementet.

 

Det er nok som Pels sa, det virker som de fleste ikke er modne for det enda. De ville f.eks ikke taklet et skytespill med fotorealistisk grafikk og grafiske fremstillinger av vold. Men se på en film av samme type takler de altså, eller viker dere også unna slike filmer?

 

Synes det er veldig rart at folk skal ha så til de grader forskjellige meninger bare mediet skifter, i visse tilfeller så vil jeg kalle dere hyklere.

Lenke til kommentar
Vedkommende hintet selv til at han ville hatt problemer med å skille spill fra virkelighet om de hadde hatt ekte grafikk, så det var han selv som kom med resonnementet.

 

 

 

Hvor gjorde han det? Så bare at han mente at spill burde ha spill-grafikk, og ikke helt fotorealistisk. Hvordan kan noen tolke at han ikke ville taklet det?

Og videre komme med en "stikkende" kommentar som "Lykke til med livet.".

 

Hjelper ikke akkurat på en debat, da begynner det å gå mer på person.

Lenke til kommentar
Det hadde vært tøft med bilspill ja. men tror ikke det hadde vært lurt med voldspill, ettersom noen blir påvirket.

9419135[/snapback]

 

Jaha, blir "noen" åpvirket av voldspill? Nei...

 

Det er alltid "noen" som blir påvirket av alt mulig rart som flertallet ikke blir påvirket av, skal vi ikke bare forby voldspill akkurat nå slik at "de" ikke kan bli påvirket?

Lenke til kommentar

Ekte grafikk blir helt konge når det kommer! Konsekvensen blir at man må bli enda mer påpasselig med aldersmerking og innhold i spillene.

 

Skjønner ikke de som ikke ønsker bedre grafikk velkommen (så lenge det ikke går på bekostning av spillbarhet, historie osv). Det er da i like stor grad "uvirkelig", bare med bedre grafikk. Det vil i alle fall gi meg en enda større innlevelsesmulighet.

 

Mange var i mot farge-TV også før det ble innført :tease:

Lenke til kommentar

Tror ikke det blir så voldsom revolusjon som man skal ha det til. Ser man på Crysis, GT5 etc., så snakker vi semi-fotorealisme allerede. Problemet er at man fortsatt ser på en flat 2D-skjerm og sitter med en kontroll i fanget. Det er de største begrensningene for at de ikke føles ekte selv om ting ser ekte ut. Folk kan skille mellom film og virkelighet, ikke sant?

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...