Gå til innhold

Den store Dell XPS m1530 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan er det slike rabattkuponger funker? Er det èn kode som blir lagt ut som alle kan bruke, eller er det et sted man må registere seg for å få en tilsendt?

 

En kode kan brukes av alle i den perioden den gjelder. For å få tak på slike koder kan man se på bla. Dellkupong.no, prissammenligning.no, eller bare følge med her :)

Lenke til kommentar

Min M1530 ligger i "Fase:2. Produksjon ikke startet". Vil det si at de ikke engang har begynt å sette den sammen? Bestilte mandag 12. mai (6 dager siden). Er Fase 3 bygginga? Hvor lang tid tar det da? Og sendinga med Schenker, tar det mange dager? Jeg vil ha PCen min - NÅÅÅÅ! :p

Lenke til kommentar
Min M1530 ligger i "Fase:2. Produksjon ikke startet". Vil det si at de ikke engang har begynt å sette den sammen? Bestilte mandag 12. mai (6 dager siden). Er Fase 3 bygginga? Hvor lang tid tar det da? Og sendinga med Schenker, tar det mange dager? Jeg vil ha PCen min - NÅÅÅÅ! :p

 

Min har ligget i fase2 fra 9.mai så det tar nokk litt tid.

Men det kommer jo ann på hva slags hardware du har bestilt.

Lenke til kommentar
Min M1530 ligger i "Fase:2. Produksjon ikke startet". Vil det si at de ikke engang har begynt å sette den sammen? Bestilte mandag 12. mai (6 dager siden). Er Fase 3 bygginga? Hvor lang tid tar det da? Og sendinga med Schenker, tar det mange dager? Jeg vil ha PCen min - NÅÅÅÅ! :p

 

De har ikke begynt å bygge den nei :p. Når de først begynner å bygge den går der unna skal du se. Med schenker tar det vel alt fra 3-7 dager, avhengig om det er helg eller helligdager.

Endret av nypis
Lenke til kommentar

Hei alle sammen, er ny på forumet her.

Fikk min Dell M1530 forrige uke :) Fin maskin det.

 

Spec :

XPS M1530 CORE 2 DUO T9300 2.50GHz,800,6M

Display 15.4" WXGA+ Widescreen (1440x900) TFT with Truelife

Graphics Card 256MB NVIDIA GeForce Go 8600M GT

Intel® Next-Gen Wireless-N Mini-PCI Card, EUR

200 GB 7200 rpm hdd

4 GB ram

 

Det første jeg gjorde, var å reinstalere vista og få ei ren maskin.

Følgte oppskriften fra det amerikanske forumet notebookreview.com

Har drevet å tweaket og blitt kjent med vistaen den siste stunden.

I forgårs og i dag så har jeg lastet ned og oppdatert vistaen med sp 1.

 

Da har jeg noen spørsmål:

Når jeg oppdaterte vistaen, så kunne jeg laste ned nye drivere til skjermkortet, nettverkskortet, ethernett kortet og en ting til, kommer ikke på nå.

 

Skulle ikke driverene som følge med dell være bra nok ? eller bør jeg installere dem fra microsoft ?

 

Så var det en fiks som ikke ville installere seg, KB 929777, som skulle være bra for storport.sys. Såg på hjelpesiden på internett, at løsningen var å ta ut 2 GB ram fra maskinen, installere fiksen og så sette på plass rammen.

 

Noen andre som har hatt samme problemet ? Hva gjorde dere ?

 

Håper dere kan hjelpe meg :)

 

Hilsen Roar

Endret av gamma78
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...