Gå til innhold

Den store Dell XPS m1530 tråden


Anbefalte innlegg

Står ikke noe om at det ikke gjelder bærbare.

Hvis jeg skal tippe, vil jeg si at bare high-end bærbarene blir erstattet av Alienware, de billigere versjonene(M1330 og M1530 og deres etterkommere) tror jeg fortsatt vil bli å få kjøpt en stund til. Dette er hva jeg tror da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! :D

 

Jeg har jo reinnstalert Vista men synes det tar syykt mye plass når jeg ikke har installert noen ting (Vet at Vista tar mye plass og alt det der) Men har lyst likevell. så jeg tekte å gjøre det på nytt og formatere harddisken.

 

Hvordan formaterer jeg den?

 

Takk for alle svar! :)

Endret av hrNOR
Lenke til kommentar

Prøver igjend: har tenkt og kjøpe dette oppsettet når det kommer en ny 15% rabattkupong så jeg lurte på om dette kansje er standar om 3-4år

 

Intel® Core™ 2 Duo-prosessor T8300 (2,40 GHz, 800 MHz FSB, 3 MB L2-buffer)

 

Ekte Windows Vista™ Home Premium - norsk

 

1 års begrenset garanti

 

2,0 megapikslers kamera og Tuxedo-svart for CCFL-skjerm

 

15,4" widescreen WXGA+ (1440 x 900) TFT-skjerm med TrueLife™

 

3072 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [1x2048+1x1024]

 

250 GB (5400 rpm) SATA-harddisk

 

NVIDIA® GeForce™ Go 8600M GT med 256 MB dedikert grafikkminne

 

Fast 8x DVD+/-RW slank stasjon med innstikksplass,

 

6-cellers primært litiumionbatteri (56 W/t)

 

og en ting til er det noe jeg bør forrandre på får den til under 7500 da er 15% kupong regnet med

Lenke til kommentar

PC-slave: Har samme oppsett som du tenker på å kjøpe, forutenom 4 GB RAM. PCen er veldig rask nå, men hvordan den er on fire år vet jeg ikke. Du kan selvfølgelig ikke spille spill om 4 år, men jeg tenker nok at den er god til nettsurfing, skriving og e-posting.

Lenke til kommentar

hrnor: Under/før reinstallasjon av vista får opp en oversikt over harddisker og partisjoner. Der kan du slette, formatere og opprette partisjoner.

 

Anngående conan og systemrequirementslab får jeg også nesten recommended. Min T9300 CPU feiler, men det er nok bare siden det er en laptop CPU og kanskje ikke støttet av måleren. En annen feil er at skjermkortet får godkjent på recommended siden det kommer opp at det har 1,7 gb videominne. Heh, i wish. 8600gt har 256mb ram og 512 er recommended.

Endret av Snerk
Lenke til kommentar

Er dette en god skole bærbar???? Har tenkt å kjøpe meg en og jeg lurer på om det blir litt for tungt å drasse med seg en? Er den god til å spille på? Bør jeg få kjøpt den med word og den pakka siden jeg skal bruke den til skole, (eller skal jeg (((laste))) ned det (host host)... :blush: btw er et 8600gt 512mb minne ddr2 dårligere enn 8600gt 256mb minne ddr3?

Endret av happytrigger
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...