Gå til innhold

Sniktitt på Far Cry 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Vel, den tacky fargebruken, de stygge figurmodellene -- og ikke minst: "I'm gonna put a bullet in your ass!" ;)

9377670[/snapback]

Gummimodellene var jo kule, men kommentarene fra leiesoldatene var litt på jordet noen ganger.... En mann står og skyter på tre store mutanter, han er bare sekunder fra å møte sin skaper, også står han og roper "I'm gonna open a can of whop-ass on you" :p

 

OT: Crysis er så over-hyped at jeg har mistet lysten på det. Dette derimot ser bra ut.

9378970[/snapback]

Hahha, bra :!:

Finnes det en samletråd for slike utsagn??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med Laktus! Syns vi må støttw spillutviklerne, de sliter rævva av seg og plutselig dukker det gratis opp på nettet.

En utrolig kjip følelse+at neste spill får dårligere

budsjett pga dårlig salg av det første!

Ond sirkel...

 

Men ang musikk har jeg en helt annen mening...

Lenke til kommentar
Dette virker mye mer interessant enn Crysis.

9376789[/snapback]

 

Veldig enig i det, mer virkelighetsnært og ingen aliens.

 

Blir vel enda et spill å legge til på listen min dette :hmm:

 

OT :

Og til funny quotes mht bad guys i Farcry så mener jeg å huske at noen ganger jeg skjøt noen og de kom for å lete sa :

 

- Hm what was that ?

- It`s nothing, probably just a cat.

 

Stående nesten over liket :!:

Endret av Archangel
Lenke til kommentar
Vel, den tacky fargebruken, de stygge figurmodellene -- og ikke minst: "I'm gonna put a bullet in your ass!" ;)

9377670[/snapback]

Hæh? Smakløst??!

Far Cry 1 var da ikke smakløst. Ihvertfall ikke når det gjelder figurmodeller.

 

Hvis det tenkes på rød hawaii-skjorte, og det at mange mener hawaii-skjorte per se er smakløst, så kanskje. Selv vil jeg heller si at den kler settingen perfekt. Hva er vel bedre en lekker hvit båt, fin dame og åpen hawaii-skjorte på ei stillehavsøy?

 

Fargene er sterke, men matcher, og skriker ikke. Nok en gang kler dette det tropiske. Far Cry er bare vakkert.

 

Når det det gjelder den klisjefylte, dype og raspete dialogen, er det bare macho. Førstepersonskytere skal være en testosteronbombe. Jamfør bare "sarge" fra Quake universet.

Lenke til kommentar
Herre dette blir digg. Blir vanskelig å konse om ett spill. Crysis eller FC2 :hmm: (luksusproblem)

9381271[/snapback]

 

Min løsning er å kjøpe begge spillene. :)

9396411[/snapback]

Hvis det blir så stor tidsforskjeld i lanseringen som dere sider så blir det ikke noe problem. _Kjøpe_ (til de som mistolket meg) FC2, spille gjennom det og senere _kjøpe_ Crysis.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...