Gå til innhold

En liten test av Neonode N2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser det er litt forskjell på de to siste versjonene med t9-norsk kontra den første.

På den første versjonen så kunne jeg bla nedover med joysticken og da kom forslagene på ordene inn i teksten, mens på de to siste versjonene så kommer det opp en liste der man får velge hvilket ord man skal bruke.

Er der mulig å gjøre noen forandringer slik at orden forandres i teksten uten at man får opp denne listen?

 

Ikke sikkert det ble så god forklart dette, men håper noen skjønte det :)

Lenke til kommentar
Finnes det noen måte å flytte klokke/dato og endre størrelse på den i statusskjermen?

Ja, men da må du gjøre litt korrigeringer på temaet. Finnes guider på redneo.com, men den guiden er ikke oppdatert til N2, så da må man rett og slett bare prøve seg fram.

 

Vet ikke om jeg er helt enig om at det er i temaet det styres fra?

Etter jeg la inn siste versjon av programvaren så ble klokken betydlig mindre....

Lenke til kommentar
Finnes det noen måte å flytte klokke/dato og endre størrelse på den i statusskjermen?

Ja, men da må du gjøre litt korrigeringer på temaet. Finnes guider på redneo.com, men den guiden er ikke oppdatert til N2, så da må man rett og slett bare prøve seg fram.

 

Vet ikke om jeg er helt enig om at det er i temaet det styres fra?

Etter jeg la inn siste versjon av programvaren så ble klokken betydlig mindre....

Det er riktig, jeg som husket feil.

Du kan lese litt om det her. :)

Lenke til kommentar
Finnes det noen måte å flytte klokke/dato og endre størrelse på den i statusskjermen?

Ja, men da må du gjøre litt korrigeringer på temaet. Finnes guider på redneo.com, men den guiden er ikke oppdatert til N2, så da må man rett og slett bare prøve seg fram.

 

Vet ikke om jeg er helt enig om at det er i temaet det styres fra?

Etter jeg la inn siste versjon av programvaren så ble klokken betydlig mindre....

Det er riktig, jeg som husket feil.

Du kan lese litt om det her. :)

 

Står vel ikke hvordan det skal gjøres, bare at det skal komme en veiledning på det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...