Gå til innhold

Crysis demoen er UTE NÅ!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette spillet eier totalt, den grafikken, lyden, gameplayet og ALT. ;)

Brukte 2 timer på å runde demoen, skal runde det om igjen, igjen og igjen helle helga...

Hadde alt på very high @ Dx10, 1280x720 oppløsning, ingen AA og fikk 25-35 fps i gjennomsnitt, noen ganger høyere, men droppet aldri under 15 noen steder. (brukte nyeste beta driver)

Regner med det blir bedre fps med nyere drivere osv... men tror aldri jeg kommer til å kjøre alt på fullt med 1920x1200 oppløsning og minium 60fps med 8800gtx..

 

 

Må nesten spørre hvordan du får det til å ha 30fps i gjennomsnitt med alt på very high med den hardware'n? Jeg har omtrent likt, og hos meg er det under 20fps konstant hvis shader står på noe høyere enn high :S

 

Er d kanskje beta driverne? Er de så mye bedre enn de offisielle?

Lenke til kommentar

NEIDA DETTE VAR FANTASTISK :D . Så nydelig ! grafikk. Herlig lyssetting, spiller på 1680 x 1050 2x AA og alt på high, speccs står i signatur. Ligger vel på 20-30 fps, synes det er greit jeg. Fin flyt i alt. Bare plagsomt å kjøre bil forsåvidt.

Hvordan sjekker man FPS'en?

(Har betadriverne til Nvidia forsåvidt)

Lenke til kommentar
Det virker som om det er 2 filer her, dere som har 64 bit husk å bruk den exe fila som ligger i Bin64 katalogen, ikke i Bin32.

Exe fila i 64bin mappa kræsjer hos meg for en eller annen grunn, får bare brukt den i 32bin mappa.

 

samme her

 

Ja dere har rett... det er tydeligvis bare i fullscreen den kræsjer.. Men det var irriterende skulle jo tro de hadde dette klart nå. Får bare kjøre på med 32bit exe'n da selv om det irriterer meg en del :p (får jo ikke riktig inntrykk av ytelsen jeg egentlig kan ha).. Men hvem vet det går vel tålelig i 32bit også

Endret av Crossfire
Lenke til kommentar

Syns demoen var god. Positiv overrasket over AI-en, virker veldig god. Men hitdetection var litt merkverdig til tider, men fører til mer taktikk. Syns ikke drakten gir nevneverdige fordeler egentlig. Føles mer som en gimmick som ikke blir utnyttet slik som den kunne ha blitt.

 

Spillet gikk bra på medium og litt for dårlig på high. Tror jeg venter til jeg skaffer meg nytt skjermkort muligens. Det blir sikkert ikke før til neste år. Har en liten følelse av at denne demoen ikke er særlig optimalisert heller, slik som betaen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...