Gå til innhold

Crysis demoen er UTE NÅ!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Crosssfire

 

Har bare testet siste offisielle versjon av driverne.

Kan forresten si at det funker helt greit å spille i 1680*1020 med alt på high (ikke very high) uten AA. Da har jeg over 30fps nesten hele tiden (dropper litt under av og til).

 

Ultra i SLI overklokket med en e6850cpu klokket til rundt 4ghz vil kanskje klare spillet på very high med akseptabel framerate, synd 99,999% av alle som har en pc ikke har slik hardware :)

Lenke til kommentar

Hvordan er spillet med de nyeste nvidia beta driverfilene for de som kjører 8800gtx? Har tenkt å installere dem, men lurte da på om jeg bør avinstallere de jeg har installert allerede først eller bare installere over?

 

edit: Hvordan sjekker man fps uten å bruke fraps? Ser på noen av bildene at det står fps og mye annet øverst til høyre.

Endret av Noktar
Lenke til kommentar
post-53560-1193442536_thumb.jpg

 

800x600 alt på low, syntes det ser ganske ålreit ut jeg :)

(er jo vant med slik grafikk fra før av)

 

oi da man så ikke så veldig langt

gruer meg *nesten* til det er nede for jeg vet mitt kommer til og lagge på det laveste(tror):p

Endret av andy89
Lenke til kommentar

Dette spillet eier totalt, den grafikken, lyden, gameplayet og ALT. ;)

Brukte 2 timer på å runde demoen, skal runde det om igjen, igjen og igjen helle helga...

Hadde alt på very high @ Dx10, 1280x720 oppløsning, ingen AA og fikk 25-35 fps i gjennomsnitt, noen ganger høyere, men droppet aldri under 15 noen steder. (brukte nyeste beta driver)

Regner med det blir bedre fps med nyere drivere osv... men tror aldri jeg kommer til å kjøre alt på fullt med 1920x1200 oppløsning og minium 60fps med 8800gtx..

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...