Gå til innhold

Heavenly Sword IGN UK Review

prebenl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er jo fremdeles ikke lov ;D, men joda. Lov å håpe.

9492551[/snapback]

Det kommer helt an på distributør og hvilket spill det er. Enkelte har utgivelsesdatoen som første dato spillet kan selges, andre har utgivelsesdatoen som den dagen spillet skal være tilgjengelig.

Skrevet

Fikk mitt fra Amazon.co.uk idag..

Utrolig artig spill, er kommet til chapter 4.

Har spillt i ca. 7 timer i strekk, og må ta pause nå pga. tommel-fingerverk.

Sliter nå med en boss der, men har en ide om hvordan jeg skal klare å ta han.

Må si at jeg er utrolig imponert over spillet så langt, Twing Twang er artig, og Kai er det dritkuul å spille, kanonmorsomt når hun fikk tak i passordet til armoryen. :D

Har fått veldig valuta for pengen, dette er det klart beste beat-em up actionspill siden God of War 2.

Anbefaler alle å kjøpe det. :)

Skrevet

Aaah, nå gleder eg meg :D

Får håpe det kommer til den lille byen Førde hvor eg bor på lanseringsdato da. Husker eg såg Forza 2 i butikkene her en uke før lansering.

Skrevet
Aaah, nå gleder eg meg :D

Får håpe det kommer til den lille byen Førde hvor eg bor på lanseringsdato da. Husker eg såg Forza 2 i butikkene her en uke før lansering.

9498199[/snapback]

Førde? Sandane her :)

---

Spillet er bare dritdigg. Jeg og hybelkompisen min er frelst. Blir mye av dette spillet neste uke når jeg kommer tilbake til hybelen :D

Skrevet

Noen som har lyst til å selge sitt når det er rundet? Har hørt det er såpass kortlevd og lite gjenspillbart at jeg planlegger å gjøre et lite kupp her. :ph34r:

Ja, jeg er litt grådig :w00t:

Skrevet

Fikk spillet i dag! Nå må jeg bare få tid til å teste det ;) Bestilte Warhawk bundle pack også fra vgp.ca. Tok 3 dager for begge spillene å komme fram hit til nord i nordland.

Skrevet

med frakt og alt, vil du da konkludere med at det er billigere enn å kjøpe i norge? tenker på moms og alt, for koster jo 369 kom jeg fram til med dnb sin kalkulator, men toll = 100, frakt = endel, moms = 25%??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...