Gå til innhold

Demo av Medal of Honor: Airborne (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til dagsdato værste demo jeg noensinne har spilt. En bitteliten hvit skygge rundt våpen og personer, om dette skyldes meg eller spillet vet jeg ikke, men det er langt i fra pent med alle settings high + stor oppløsning. Lyden er tidligere nevnt i tråden, her er det litt fine detaljer, men på meg virker det som om utvikleren har stått i rommet ved siden av der det skjer for å gjøre lydopptak.

 

Hvordan man "aimer down the sight" var grusomt med den tyske k98 rifla. Man må holde knappen inne for å zoome, mens spillet gjør det av seg selv i det man skyter, deretter zoomes det ut igjen, før du på ny kan selv trykke knappen og sikte deg inn. Kanskje litt dårlig forklart, men kort sagt, det blir umulig å fyre av 2 skudd i rask rekkefølge på et mål litt lengre borte. Noe som gjør glippen med zoominga ekstra irriterende er at man bare kan lene seg til sidene mens man zoomer, og på samme tid kan man ikke ta et skritt til siden. Kanskje noe man kan vende seg til, men på meg virket det bare ekstremt irriterende. Hvordan man beveger seg, hvor elendige fienden er selv på expert, hvor... ahhh... kunne holdt på i en time, men for å oppsummere virker det på meg som et spill fortsatt i veldig tidlig beta-fase.

Endret av Olag
Lenke til kommentar

Fytti Helvete så dere syter da?

 

Det er ingenting i veien med Lyden... Har dere satt "Sound quality" på High?

Grafikken og alt er bra.. Fatter ikke hva dere klager over.

 

Og dere som klager så jævlig på Lyden, dere bør vite at det er "Distance" sound på våpnene, de høres annerledes ut på avstand, en når dem er rett vedsiden av deg.

 

MOH Strever ikke etter å være et Realistisk skytespill, det skal være Arkade-likt, litt raskt, men mest av alt, gøyt.

Dette spillet er Konge, og det er ikke bare jeg som sier det.

Så langt, etter hva jeg har lest, er det bare "Realism" guruer eller basher som ikke liker spillet, eller ikke fatter hva det handler om!

For oss som liker spillet, så er det helt jævlig å høre på all den klagingen og sytingen som kommer fra Enkelte personer.

 

Jeg hadde ingen problemer med Spillet, alle lydene var fantastisk, grafikken var super, og det var ingenting som skuffet meg.

Jeg sier no bare, "If you don't have anything good to say, don't say anything at all."

 

Medal Of Honor Airborne er et Konge spill! og jeg er sikker på at det er mange andre som liker det like mye som meg.

Og husk på, og det gjelder meg og, bare fordi du/Jeg ikke liker et spill, så betyr det ikke at spillet er Dårlig.

Bare se på "CSS" Det hater jeg, men det betyr ikke at det suger :p Mange som spiller det enda.

 

My 5Cents.

Lenke til kommentar
Til dagsdato værste demo jeg noensinne har spilt. En bitteliten hvit skygge rundt våpen og personer, om dette skyldes meg eller spillet vet jeg ikke, men det er langt i fra pent med alle settings high + stor oppløsning. Lyden er tidligere nevnt i tråden, her er det litt fine detaljer, men på meg virker det som om utvikleren har stått i rommet ved siden av der det skjer for å gjøre lydopptak.

 

Hvordan man "aimer down the sight" var grusomt med den tyske k98 rifla. Man må holde knappen inne for å zoome, mens spillet gjør det av seg selv i det man skyter, deretter zoomes det ut igjen, før du på ny kan selv trykke knappen og sikte deg inn. Kanskje litt dårlig forklart, men kort sagt, det blir umulig å fyre av 2 skudd i rask rekkefølge på et mål litt lengre borte. Noe som gjør glippen med zoominga ekstra irriterende er at man bare kan lene seg til sidene mens man zoomer, og på samme tid kan man ikke ta et skritt til siden. Kanskje noe man kan vende seg til, men på meg virket det bare ekstremt irriterende. Hvordan man beveger seg, hvor elendige fienden er selv på expert, hvor... ahhh... kunne holdt på i en time, men for å oppsummere virker det på meg som et spill fortsatt i veldig tidlig beta-fase.

9354543[/snapback]

 

Den hvite skyggen har jeg ikke sett noe til. Enten er det jeg som ikke har oppfatta noe eller så har du en bug/feature jeg ikke har.

 

Har ikke brukt den rifla så mye men egentlig synes jeg siktinga fungerte helt OK. Har testa det mest med "Maschinenpistolen" (MP40 tror jeg?), hvor det funker helt bra. Du kan bevege deg mens du sikter, hold shift så ordner det seg :) Litt mye å huske på men det er en vanesak. Liker siktinga når men er i dekning og bruker et automatvåpen, det er gøy å gjemme seg bak et eller annet i crouch-modus og stikke huet opp (W) for å skyte litt.

 

når det gjelder vanskelighetsgraden så er dette et av de enkleste oppdragene i spillet. På loading screenen står det at fiendens soldater er på "nivå 1", altså enkleste på en skala fra 1 til 10. De er jo utrente, og da forventer man ikke så alt for mye taktikk og sånt. Det blir nok mer futt i sakene når det er SS man sloss mot! :)

 

Men lurer litt på hvordan man kan drasse med seg så masse ammunisjon og granater. De kunne godt ha gjort det litt mer realistisk der, og for eksempel gjørt løping treigere med mye ammo. Og jeg irriterer meg vodsomt over at det er uendelig ammunisjon til pistolen. Jeg bruker den ikke, men irriterer meg allikevel av prinsipp. Man man jo denge folk med geværkolben om man er tom for ammo.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke den mest pirkete, men jeg må nesten påpeke at AI'en i dette spillet ikke kan være helt på topp. Jeg ble regelrett skutt i filler da jeg stod ved en døråpning, men jeg klarte å flytte meg de nødvendige centimeterene for å komme ut av synsfeltet til fienden. Etter et sekunder eller så stikker jeg hodet frem igjen, og da står han bare der....med ryggen mot meg! Hadde han glemt at jeg var der? Lignende opplevede jeg flere ganger.

Lenke til kommentar

Hos meg så falt dette spillet i smak. Synes grafikken og lydene var bra de.

 

WW2 er kanskje litt vel mye brukt i spill, men det slår fortsatt an hos meg. Hvertfall når de blir så underholdene som MoH: Airborne var.

 

Så nå sitter jeg å venter på 13. september. Og tror ikke at jeg er den eneste.

Lenke til kommentar
Så hvis vi ikke liker noe skal vi holde munn? Hva er vitsen med et diskusjonsforum da?

 

Jeg holder på at dette spillet suger ullvott, men det er jo selvfølgelig bare min subjektive mening.

9355036[/snapback]

 

Meg du sikta til? Jeg mener overhodet ikke å be alle som kritiserer spillet om å holde kjeft, jeg prøver bare å få til litt diskusjon her. En sytetråd er ikke noe konstruktivt i det hele tatt, da er det bedre å få inn litt flere meninger.

 

Forresten (tilbake til topic), er det noen som reagerte på hvor lite futt det er i eksplosjonene? Det er bra animasjoner men man kan jo være fryktelig nærme bomber og granater uten at det gjør noe skade. Virker ganske urealistisk, spesielt med fragmentasjonsgranatene som egentlig skal sende ut masse splinter.

Lenke til kommentar
Fytti Helvete så dere syter da?

 

Det er ingenting i veien med Lyden... Har dere satt "Sound quality" på High?

Grafikken og alt er bra.. Fatter ikke hva dere klager over.

 

Og dere som klager så jævlig på Lyden, dere bør vite at det er "Distance" sound på våpnene, de høres annerledes ut på avstand, en når dem er rett vedsiden av deg.

 

MOH Strever ikke etter å være et Realistisk skytespill, det skal være Arkade-likt, litt raskt, men mest av alt, gøyt.

Dette spillet er Konge, og det er ikke bare jeg som sier det.

Så langt, etter hva jeg har lest, er det bare "Realism" guruer eller basher som ikke liker spillet, eller ikke fatter hva det handler om!

For oss som liker spillet, så er det helt jævlig å høre på all den klagingen og sytingen som kommer fra Enkelte personer.

 

Jeg hadde ingen problemer med Spillet, alle lydene var fantastisk, grafikken var super, og det var ingenting som skuffet meg.

Jeg sier no bare, "If you don't have anything good to say, don't say anything at all."

 

Medal Of Honor Airborne er et Konge spill! og jeg er sikker på at det er mange andre som liker det like mye som meg.

Og husk på, og det gjelder meg og, bare fordi du/Jeg ikke liker et spill, så betyr det ikke at spillet er Dårlig.

Bare se på "CSS" Det hater jeg, men det betyr ikke at det suger :p Mange som spiller det enda.

 

My 5Cents.

9354961[/snapback]

 

"If you don't have anything good to say, don't say anything at all." Det blir feil! Man kan jo være sakelig uenig og ha gode argumenter for å mislike noe. Synes du bare må akseptere at ikke alle er like begeistret. Mitt første inntrykk var at jeg syntes lyden var dårlig og spillet ikke hadde så mye nytt å by på. Etter å ha spilt det litt mer, så synes jeg lyden fortsatt er tam, at spillet ikke byr på så mye nytt, men at det er underholdende. Jeg har et litt bedre inntrykk av spillet nå enn da jeg prøvde det første gang.

 

NB! Etter at man har kastet en granat og den eksploderer, så ser det helt merkelig ut når den eksploderer! :p

Endret av ronron25
Lenke til kommentar
Folk på dette forumet tar seg nært av andres meninger VELDIG fort.

9355097[/snapback]

Med dine "5cents" virket det som om du tok deg veldig nær av folk som påpekte feilene ved spillet.

 

Etter å ha spilt demoen litt mer har jeg fått mer sansen for spillet, det er en god stemning og jeg liker hvordan man oppgraderer våpnene etterhvert. Allikevel er det en god del ting som jeg tror ikke virker som det burde, og jeg håper EA får disse feilene på plass før de gir ut spillet.

Endret av Olag
Lenke til kommentar

hehehe, helt sikkert :p

 

Aien fungerer som oftest men noen ganger er den rett og slett tragisk. På planetmedalofhonor.com ligger det instruksjoner og en download som gjør fienden like smarte som tyskere. Italienerne er jo sjeldent flinke til noe som helst :p Synes det ser bra ut men trenger nokk en puss. Irriterer meg dog at sniping blir helt unødvendig da fienden respawner ammass. Og fienden bør ikke tålett rifleskudd etter min mening. Men, jeg gleder meg!

Lenke til kommentar

Etter alle bildene jeg har sett av spillet, ser det utrolig bra ut..! Og for meg som digger WW2 spill og Band of Brothers kan dette bli riktig bra! :D

 

Men jeg har fortsatt ikke fått prøvd demoen :cry: og jeg er drit nysgjerrig, så er det noen som kan fortelle meg hvordan våpnene høres og føles ut?

Lenke til kommentar
Etter alle bildene jeg har sett av spillet, ser det utrolig bra ut..! Og for meg som digger WW2 spill og Band of Brothers kan dette bli riktig bra!  :D

 

Men jeg har fortsatt ikke fått prøvd demoen  :cry: og jeg er drit nysgjerrig, så er det noen som kan fortelle meg hvordan våpnene høres og føles ut?

9358575[/snapback]

 

som jeg nevnte tidligere elendige, både rekyl og lyd er FUBAR

Lenke til kommentar
Etter alle bildene jeg har sett av spillet, ser det utrolig bra ut..! Og for meg som digger WW2 spill og Band of Brothers kan dette bli riktig bra!  :D

 

Men jeg har fortsatt ikke fått prøvd demoen  :cry: og jeg er drit nysgjerrig, så er det noen som kan fortelle meg hvordan våpnene høres og føles ut?

9358575[/snapback]

 

som jeg nevnte tidligere elendige, både rekyl og lyd er FUBAR

9358735[/snapback]

 

Tull. Hvordan kan våpen lydene være FUBAR? En liten mod så er problemet fixet, altså ikke Fucked Up Beyond All Repair

Endret av Hawkn
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...