Gå til innhold

Nikon D300 og D3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kommer til å selge mitt Canon utstyr og kjøpe en D3 med et par skikkelige linser. Men det blir nok en langhelg til New York. :)

 

Er overhode ingen yrkesfotograf, men etter å ha testet D3 måtte jeg bare spare opp til noe slikt. Fikk den umiddelbare følelsen når jeg brukte det at jeg bare hadde lyst til å knipse bilder hele dagen. Et fantastisk (og dyrt) verktøy.

Lenke til kommentar
Lurer på om kjøp av D3 lar seg forsvare for en solid amatør....

Kanskje ikke til veil. pris, men det ser jo ut til å bli et virkelig fantastisk kamera, og hadde økonomien strukket til (og andre ting ikke var mer viktige), skulle jeg veldig gjerne hatt ett... Men om jeg kunne prioritert det fremfor så veldig mye annet, er nok ikke sikkert. Det måtte vært penger som likevel ikke ble brukt til andre ting (hoper seg opp på konto).

9463566[/snapback]

 

Tja, økonomien strekker vel til, spare 2,5k pr mnd og spe på med litt feriepenger i juni 08...og deretter reise til Island.... :hmm: ....føler at beslutningsvegringen kommer snikende

Lenke til kommentar
Ondt.. *prøve å IKKE dra til oslo imorra*

9465487[/snapback]

Eller: Legge alt annet man burde og skulle ha gjrot og dra til Oslo i morgen...

Vet hva jeg skal. Er superspent på om autofokusen er så rå som jeg håper. Selv om man ikke får testet det skikkelig ved å bare holde kameraet noen minutter da...

Tipper på altfor mange mennesker samlet på et sted i morgen.

Får man lov til å ta med egen minnebrikke mon tro...

Lenke til kommentar
Ondt.. *prøve å IKKE dra til oslo imorra*

9465487[/snapback]

Eller: Legge alt annet man burde og skulle ha gjrot og dra til Oslo i morgen...

Vet hva jeg skal. Er superspent på om autofokusen er så rå som jeg håper. Selv om man ikke får testet det skikkelig ved å bare holde kameraet noen minutter da...

Tipper på altfor mange mennesker samlet på et sted i morgen.

Får man lov til å ta med egen minnebrikke mon tro...

9465862[/snapback]

 

Ja, det er lov til å ta med egen minnebrikke :yes:

Lenke til kommentar
Da er det kanskje noen som gidder å legge ut noen bilder tatt med D3 og høy ISO?  :)

 

Finnes det noen bilder på nettet enda tatt med D3?

9466308[/snapback]

Tror neppe man (eller skal jeg skrive "vi"? - jeg må nok ned dit en tur) får lov til å bruke eget minnekort.

 

Det verserer noen bilder på 6400 ISO der ute - blar du litt bakover i denne tråden, så finner du nok linker til dem.

Lenke til kommentar
Ja, det er lov til å ta med egen minnebrikke  :yes:

9465898[/snapback]

Tror neppe du får lov til å bruke egne minnekort...sikker preproduksjonsmodeller hvir firmware ikke er ferdig..

9466584[/snapback]

 

What? :dontgetit:

9469761[/snapback]

Så så. Det var mandag og Autoxave er en voksen mann. Han har en juridisk rett til å døyve traumet over å møte en ny uke med en snaps eller to for mange ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...