Gå til innhold

Call Of Duty 4 Beta


Nerdepappa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det blir definitivt PC for min del. hoveddelen av folk jeg spiller med skal spille pc versjonen, så da er det no-brainer. og FPS er bedre på PC.

+ at du kan lene deg til sidene på pc versjonen :p

9516232[/snapback]

Er enig i at FPS er noe bedre på PC...men spillet havner likevel i Xboxen min. Hvorfor? Fordi på Xbox-versjonen kan jeg lene meg tilbake i sofaen :)

Lenke til kommentar
Til alle som velger PC-versjonen av spillet. Dere har ikke tenkt over at fienden over internett blir XXX ganger bedre da? For de bruker også tastatur og mus.

9516483[/snapback]

 

Du har ikke tenkt over at motstanderene blir xxx ganger bedre på 360'n da? For de bruker jo også samme utsyr som det du bruker. :p

9516505[/snapback]

 

ehmm? Nei. Jeg Pwner de fleste på 360 versjonen, men hadde mest sannsynlig blitt slått av en PC bruker, hvis han hadde brukt tastatur og mus, og jeg en xbox 360 kontroller. Det argumentet de fleste Pc-brukere som spiller 360 versjonen kommer med er: Det er så mye lettere på pc! Fordi da kan jeg bruke tastatur og mus! Ja, men det kan de andre også hvis du spiller pc versjonen. Så det blir det samme! Ikke noe lettere, ikke noe vanskeligere! Do you get it?

Lenke til kommentar
det blir definitivt PC for min del. hoveddelen av folk jeg spiller med skal spille pc versjonen, så da er det no-brainer. og FPS er bedre på PC.

+ at du kan lene deg til sidene på pc versjonen :p

9516232[/snapback]

Er enig i at FPS er noe bedre på PC...men spillet havner likevel i Xboxen min. Hvorfor? Fordi på Xbox-versjonen kan jeg lene meg tilbake i sofaen :)

9516883[/snapback]

 

Jeg er enig der ja, men er litt usikker hva jeg skal velge det til siden jeg har 360 og PS3, men uansett så skal spillet skaffes :dribble:

 

"This level was a great example of Call of Duty 4's destructible cover--we had great fun shooting militia as they hid behind doors and even walls, with our bullets easily piercing through these weak barriers"

 

Ser ut som att singlepalyeren blir sinnsykt heftigt :cool:

 

http://www.gamespot.com/xbox360/action/cal...;picks;title;10

Lenke til kommentar
fått meg gode gamervenner gjennom Live som jeg ellers aldri ville ha fått

9517434[/snapback]

 

Samme her. :)

 

Har møtt så mange kule og greie folk på Xbox Live siden desember 2005.

 

Hadde ikke vurdert PC-versjonen av COD4 uansett om jeg hadde hatt en splitter ny PC. Vet dere hvorfor? - Pga. Xbox Live.

Endret av Lygre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...