Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk en gang en anmerkning for å ha diskutert med læreren.

 

Læreren(l): Nitrogenet fra kunstgjødselen kommer fra jorden og blir dermed omdannet til en type Nitrogen som heter NO3.

 

Jeg sa dermed at det Nitrogenet som kunstgjødsel inneholder ikke er tatt fra jorden men i luften og begynte og le av han fordi han ikke viste det.

 

Dermed så ble læreren fly forbanna og han holt på å sende meg til rektor. Det er ca 20 år siden men jeg husker det enda :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Barneskolen - Da hadde vi ikke anmerkningssystem da, trodde ikke dette var lov på barneskoler nå heller?

Uansett, hadde fått meg en kjempetøff, ny softgun som jeg hadde gleda meg til å vise til kameratene. Hadde med den i sekken og fult magasin, endte opp med å skyte hull i matboksen til kompisen min. Læreren oppdaget den og tok den med til rektor. Den var ladd når hun tok den, når jeg gikk til rektor for å hente den var det ikke noen skudd igjen... lurer på hva han hadde gjort med den :- D

 

På ungdomsskolen var det noen som drev å hoppet inni veggen ( sånne dårlige papplater som ga etter ) Jeg går tilfeldigvis forbi og ser at de driver med dette, så sier de at veggen har blitt helt løs og at jeg må kjenne. Jeg kjenner på veggen, og tror du ikke hele driten raser?! Jeg fikk ALL skylda for dette, og brukte 4 skoletimer på å lage en ny vegg med vaktmester...

 

Jeg viste noen folk hvordan man kunne sprenge strømforskyninger med å gjøre om volten på skolepcene.. glad jeg ikke fikk skylda for å ha ødelagt 9-10 skolepcer.

 

Også stengte vi ei adhd-dame inni vareheisen og stoppet den, for så å gå til time. Dårlig stemning utom rektors kontor etterpå da ja :p

 

På VGS har jeg bare fått kjedelige anmerkninger som "ulovlig pc-bruk" og "for sent til time"

  • Liker 4
Lenke til kommentar

[..]Dermed så ble læreren fly forbanna og han holt på å sende meg til rektor. Det er ca 20 år siden men jeg husker det enda :)

 

Oia. Jeg lurer på hva det er du lyger om her, jeg. Siden du sist sa dette:

 

En gang så fikk jeg anmerkning for å ha beina på bordet :thumbdown:

Denne var ikke så bra men det er jo en anmerkning så det verdt å ta med.

 

Har også fått 5 andre anmerkninger dette året:

 

1. Pisse i kaffe koppen til læreren

2. Stjele en kvittering på kondomer fra læreren

3. Ikke gjort leksene

4. Gjemt en mus i skuffen til læreren (læreren er livredd mus)

5. Kortslutte lysene på skolen

 

Lurer på hvor mange anmerkninger jeg ender opp med til slutt:)

 

Jeg lurer på om du er førti år og enda går på ungdomsskolen, eller om du løg på deg noen år til slutt. :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar

[..]Dermed så ble læreren fly forbanna og han holt på å sende meg til rektor. Det er ca 20 år siden men jeg husker det enda :)

 

Oia. Jeg lurer på hva det er du lyger om her, jeg. Siden du sist sa dette:

 

En gang så fikk jeg anmerkning for å ha beina på bordet :thumbdown:

Denne var ikke så bra men det er jo en anmerkning så det verdt å ta med.

 

Har også fått 5 andre anmerkninger dette året:

 

1. Pisse i kaffe koppen til læreren

2. Stjele en kvittering på kondomer fra læreren

3. Ikke gjort leksene

4. Gjemt en mus i skuffen til læreren (læreren er livredd mus)

5. Kortslutte lysene på skolen

 

Lurer på hvor mange anmerkninger jeg ender opp med til slutt:)

 

Jeg lurer på om du er førti år og enda går på ungdomsskolen, eller om du løg på deg noen år til slutt. :)

jeg forstår ikke... er jeg veldig dum, det stod vel ingenting om alderen hans der?

Lenke til kommentar

Jeg mente det siste året jeg gikk på skole :!:

 

Jeg forventet at du kom til å forsøke deg med denne. Du formulerte deg likevel slik at du enda ikke er ferdig på skolen, og at dette dermed ikke er en plausibel tolkning. Legg merke til det siste jeg markerte i rødt.

 

Gnurk: Om det er omtrent 20 år siden du hadde om NO3 på ungdomsskolen, men du likevel stadig får anmerkninger for å "pisse i kaffekoppen til læreren" og lignende, da er det helt tydelig en motsetning her et sted.

Endret av cuadro
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette er ikke egentlig kult, men jeg deler det uansett. Jeg har 3 års skolegang som fravær. Skulka 3 dager i uka fra 2-7 klasse. Starta tidlig kan man si... Har klart å skjerpe meg og prøver så godt jeg kan. ^^

 

En litt rar annmerkning jeg fikk var for å sitte i trappa opp til 10 klasse fordi det kunne være skremmende for 8 klassinger å passere, dette var første dag på skolen i 8ende.

 

I første klasse så løp jeg rundt som en propell og klarte å skalle en mannlig lærer i skrittet, han falt med et hyl og ble liggende. Etter dette skjønte jeg hvorfor folk ikke liker å blir sparka i nøttene.

Lenke til kommentar

Jeg mente det siste året jeg gikk på skole :!:

 

Jeg forventet at du kom til å forsøke deg med denne. Du formulerte deg likevel slik at du enda ikke er ferdig på skolen, og at dette dermed ikke er en plausibel tolkning. Legg merke til det siste jeg markerte i rødt.

 

Gnurk: Om det er omtrent 20 år siden du hadde om NO3 på ungdomsskolen, men du likevel stadig får anmerkninger for å "pisse i kaffekoppen til læreren" og lignende, da er det helt tydelig en motsetning her et sted.

 

Gratulerer quadro, du avslørte eit troll :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

http://bildr.no/view/1031221

 

Synes det er ganske dumme anmerkinger... fordi jeg jeg var i tyrkia den dagen leksa skulle bli levert.... :thumbdown: Og jeg skulle bare drikke vann når vi hadde orientering... :( De andre er fortjente :p Legg merke til at lærern ikke klarer å skrive riktig på anmerkninger engang :D

Huff og huff, jeg ser og at det finnes possitive og negative annmerkninger, og du har ikke en eneste possitiv anmerkning? dette lover dårlig på en cv altså...

 

men seriøst, va er en positiv eller eventuell nøytral anmerkning?

Lenke til kommentar

jeg husker ikke hva jeg har fått anmerkning for for det har vært så sinnsykt mye men et par ting jeg husker som er litt drøyere enn anmerkning da:

 

Gikk hver dag å mobba læreren og sånt og da på vinteren så satte jeg kromfot på læreren i akebakken mens jeg akte nedover og da blei meg og kameraten som var med utvist fra barneskolen i ei uke (5klasse)

 

jeg hadde knokke armen så gikk rundt meg gips og dermed gikk jeg rundt å slo alle i skallen og sånt og visa endte med at jeg måtte gå rundt med læreren i friminuttet.

 

1-3 klasse satt jeg hvert eneste friminutt hos rektor, blei bedre og bedre årene etterpå da.

 

Ungdomskolen skulka jeg bare omtrent, og når jeg var der så var det nå bare bråk og leven.

 

VGS så satt jeg bare fjern i timane

 

det har blitt litt opp igjennom tidane ja :p

 

inni alt dette her så er det seff mange hundre anmerkninger og det var for mye sprøtt og mange brae men kan desverre ikke huske de igjen da det er 15 år siden jeg blei utvist fra barneskolen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...