Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen


Arve Systad

Anbefalte innlegg

var ikke så gal men.....

 

 

låste læreren inne på klasserommet.....

 

gav læreren et nytt krus til avskjeds presang, når han hellte kaffe oppi kom det fram et bilde av en naken dame med spredde ben, rare reaksjoner fra andre lærere da :D

 

kalte en lærer for "Jævl* banan" på barne skolen... og kom til rektor (ikke kult men humoristisk... hvor fikk jeg ordet banan fra??)

 

klistre spark meg bak! lapper på lærerem (barne skolen)

 

hive snøball på lærer (barneskolen)

 

en som gikk i klassen min kallte en lærer for Homo.... han fikk psykiske problemer og kunne ikke ha vår klasse lenger

 

slå medelev i trynet mens læreren holder ham fast (litt rart faktisk... første gang lærerene har reagert på slosskamp... de pleier bare og spørr om det er lekeslossing og gå igjen)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

psykisk terror av en lærer, ei bitch. hun fikk psykiske problemer og måtta ha hjelp og faren hennes var rektor på skolen. gjett om hele klassen fikk multi anmerkning.

 

låse lærer inne i skap.

 

Låne nøkkel av kvinnelig vikar til å åpne dassen i gutte garderoben etter vi hadde hatt gym, dassen ble jo aldri låst da. men da var jo døra inn til jente dusjen(fra snike på jentene perioden) ho ble jævli blid.

 

det beste var kanskje på en klasse tur da, vi var ut i vill marka og en liten speidergruppe var i nærheten, de lå i en gamme, som har røyk hull på toppen.

Midt på natta klatret jeg og en del andre opp og slapp fotballer ned på de og sånt mens de sov. og blokkerte utgangen så de ikke kom seg ut.

 

grave hull i pulten ved bruk av utdelt saks, jeg og han jeg satt med fikk saksene indratt daglig og til slutt hadde vi nesten pulveriserte hele pulten.

 

snike seg inn på kontor og hente ut "gratis" skoleutstyr.

 

rappe lærerens nøkler til å låse opp rom hvor det for eksempel stod yoghurt(gratis mat)

 

"innbrudd" på heimkunnskapsrommet etter skoletid for å spise pizza og is fra frysen der(nam, enda mer gratis mat)

 

er vell de som dukker opp i hodet, men det var maaange flere, kanskje litt for mange :o

Lenke til kommentar

låse lærer inne i skap.

:rofl:

det beste var kanskje på en klasse tur da, vi var ut i vill marka og en liten speidergruppe var i nærheten, de lå i en gamme, som har røyk hull på toppen.

Midt på natta klatret jeg og en del andre opp og slapp fotballer ned på de og sånt mens de sov. og blokkerte utgangen så de ikke kom seg ut.

Dæven, så kult. :lol:

Lenke til kommentar

Kom på en del ting eg (og andre i klassen min) har gjort :D

 

En halvsprø fyr i klassen min hadde satt seg som mål å bli tatt for snøballkasting av den strengaste og jævligaste læraren av dei alle... Han kasta (sikta foran han..) og traff han MIDT i planeten! då blei han sur jah! :D:yes:

 

Samtlige i mitt klasserom er uthula med passar...

 

En i klassen min har kibba nøklane til kateteret, og lærarane veit det. han får ikkje anmerkning, men han får beholde nøklane. litt teit av og til "Duh, kan du komme bort å låse opp skapet her??"

Lenke til kommentar

Glemte en av mine bedre, hadde gym for et år siden, så kommer to små gutter syklene. Jeg spør dem om det vil være med hjem til meg, for jeg har en hel kiste med godteri hjemme.

De syklet sin vei rimelig fort og jeg tenkte ikke noe mer over det, så etter gymmen kommer gymlæreren min bort og vil snakke litt med meg :oops:

Lenke til kommentar

Når jeg var 9 år, så gikk jeg på en skole der det lå en skog ved siden av. Det var da jeg fikk den geniale ideen om å spre rykter om at det lå lik i skogen :rofl:

 

Alle ungene ble så redde at de ikke turte å gå ut :lol:

Da måtte jeg til rektor :wink:

 

Jeg måtte også til rektor for å kalt en annen elev vampyr, han var veldig lys i huden.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

skaviseee, kasta ut og bannlyst fra tyskklassene etter at jeg sov (nesten konstant) i de

fått diverse lærere til å grine (vel vel, det går vel mer under klassen)

røykeanmerkninger i øst og vest

innbiller meg jeg fikk en anmerkning for å gjøre ingenting :roll:

og maten i kantine betaler vi IKKE for, iallefall når det går an å forfalske melkelapper :D

Lenke til kommentar

Jeg hadde pult 3 på vindusrekken...

 

På ungdomsskolen var det texas ja

 

Nedsatt orden i 90 % av semesterene pga av ulovlig fotballsparking i mattetimene, snøballkasting, ulovlig i jentegarderoben, glemt gymtøy, glemt å lekser + ødelagt lysarmatur, et skap som ble vraket totalt, kasting av erter utover publikum på volleyball/fotball turnering, melkboks-fotball, trimming av drikke kran på vasken(den kunnne til slutt sprute 5/6 meter).

 

Tysk på ungdomskolen var show ja, NG minus hipp hurra, tysklæreren min anbefalte meg å slutte...

 

Norsk læreren fikk nerve sammenbrudd

 

Jeg ødela nok 3 eller 4 lysarmaturer i klasserommet + at det gikk med noen lysrør i valgfag skyting...

 

Tenk dere 3-4 småbokser med lettmerk smashet utover klasserommet en vårdag med godt vær.... Fy Fa.. for en lukt etter en halvtime eller noe sånt

Klissvåt svamp osv var daglig dags osv..

 

Det viktigste på ungdomskolen var å ha det gøy ikke å lære så mye..

Lenke til kommentar

Jeg var egentlig ganske rolig på ungdommskolen og barneskolen, man har gjort mine ting.

 

Barneskulen: Jeg og noen kammerater fikk en gutt i klassen til å nesten slutte, han var bare dom. Fikk problem med lærer som truet med barnevern og slikt

 

Ungdomsulen: Kasta svampen ut vinduet i et friminutt(ned på et lite overbygg)Fikk den beste straffen. Læreren vette ut svampen og vanet kom i min nakke.

En klassekamerat vart forbanna og slå honda si gjennom ei dør, Hengte et blankt A4 ark framfor.

 

Ungdomskolen var 3 år i fengsel

  • Liker 2
Lenke til kommentar

på karakterutskriften min til jul står det på oppførsel: "pistol med på skoletur". Ser litt dumt ut hvis jeg skal ha sommerjobb eller noe sånt... Egentlig var det bare en softgun, men læreren likte ikke at jeg skjøt på folk, så jeg så aldri den igjen. Tror den ble levert politiet eller noe sånt.... likevell fikk jeg G på oppførsel... 8)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...