Gå til innhold

Mafia 2 bekreftes (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lurer noe j* på hvordan de fortsetter historien. Jeg håper virkelig de fortsetter spillet med Tommy Angelo som man spilte i eneren. Han døde jo, men håper de kan jobbe seg forbi det på en  måte.

 

Genialt at spillet kommer, dette har jeg ventet på 4-5 år.

9332281[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
han døde på 60 eller 70 tallet som en gammel man, men han forlot mafia på slutten av spillet,

 

 

selv håper jeg vi får se det fra den irske mafia'n side,

Lenke til kommentar
Jeg lurer noe j* på hvordan de fortsetter historien. Jeg håper virkelig de fortsetter spillet med Tommy Angelo som man spilte i eneren. Han døde jo, men håper de kan jobbe seg forbi det på en  måte.

 

Genialt at spillet kommer, dette har jeg ventet på 4-5 år.

9332281[/snapback]

 

 

selv håper jeg vi får se det fra den irske mafia'n side,

9332291[/snapback]

 

Det er den italienske som ruler.

Lenke til kommentar
selv håper jeg vi får se det fra den irske mafia'n side,

9332291[/snapback]

 

Det er den originale italienske mafiaen, som er best. De andre er bare dårlige kopier! :p

 

Men tilbake til tema: Jeg tror egentlig at Illusion Softworks har jobbet med Mafia 2

i 1-2 år og har hatt dette som sitt hemmelige prosjekt, for det ble jo som smått annonsert for en stund tilbake...

 

Håper uansett vi slipper å vente så lenge for da tar jeg selvmord... :ph34r:

Endret av paulie154
Lenke til kommentar

I think i came :blush:

 

Fytte rakkern, endelig, etter så masse rykter om kanselering og tull er det ENDELIG bekreftet at Mafia 2 er underveis. Å gode gud hvor jeg gleder meg til jeg får hendene mine i dette spillet, gleder meg mer til dette enn jeg gjør til noe andre spill i tiden fremover.

 

Håper de holder samme stil som Mafia gjorde, både med stemning og alt annet. Dette håper jeg blir knall.

Lenke til kommentar

Herlig, Mafia er uten tvil et av de aller beste i sin sjanger. Mange stilige oppdrag, herlig driv i historien og fenomenal spillbarhet.

 

Ser virkelig fram til oppfølgeren. Dessverre fikk jeg aldri fullført spillet, må nesten grave det opp igjen og bli ferdig til 2-ern.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...