Gå til innhold

Den store Pro Tour sykkel tråden!


NilsiT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Æsj, så dere Contador ikke klarte å henge med på slutten. Får håpe han kommer sterkere senere i fjellene. Di Luca virker veldig sterk nå, ville ikke blitt overrasket om han stikker av med seieren i Giroen. Men min favoritt er Contador, selv om han kjører for dopinglaget Astana.

Lenke til kommentar

De fleste har vel oppfattningen av at Astana består kunn av penger, som gjør alt for å vinne. I fjord måtte de ty til doping for å nå målet sitt. I tilleg har det vært masse oppstyr rundt deltagelsen dems i Giroen og Touren og dette er pga doping tull!

 

Husker ikke helt hva laget som var før Astana het, men det var Contador har fått sine beskyldninger om doping fra. Dette laget bestod også av en masse doping tull.

 

Uansett så var det en morsom avsluttning på 8. ettappe :) Dæven det var morsomt å se Di Luca spurtet oppover ved siden av feltet, bare synd han ikke holdt helt inn. Ricardo Ricco vant sin andre ettappe i årests Giro med Bettini på andre. Ricco tok også den lilla trøyen, gått gjort egentlig

Endret av jonna123
Lenke til kommentar

Javel.. så du meiner at Astana tydde til doping :ohmy: dette er jo absurd! Vinokourov og Kascheskin var det som dopet seg. Kan ikkje foretille meg at Astana som lag hadde noko med det å gjere.

 

Btw: interresant å høyre om Vinokourov som skal ha blitt observert i hard-trening. Har han lurt heie dopingsystemet og stiller til start i Beijing-OL? :!:

Endret av miniPOK
Lenke til kommentar
Ja. Hvorfor kalle det Dopinglaget? Er jo helt utrenska.

Syns at det ar dumt at Astana ikke får kjøre touren i år.

 

Edit: Noen som vet om Damiano Cunego skal kjøre touren i år, siden han ikke er med i Giroen?

 

Cunego har satset alt på Touren i år ja :thumbup:

Endret av miniPOK
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Javel.. så du meiner at Astana tydde til doping :ohmy: dette er jo absurd! Vinokourov og Kascheskin var det som dopet seg. Kan ikkje foretille meg at Astana som lag hadde noko med det å gjere.

 

Btw: interresant å høyre om Vinokourov som skal ha blitt observert i hard-trening. Har han lurt heie dopingsystemet og stiller til start i Beijing-OL? :!:

Hele ledelsen ble byttet ut med Vino, og det var bare tilfeldig? Neppe :)

Lenke til kommentar

Okei, jeg visste ikke at hele ledelsen til Astana har blitt skiftet ut.

Alikevel tror du Vino og Kaskh har doppet seg uten at ledelsen har vært med på det? Det tror ikke jeg, og når det gikk til helvete for Vino i starten a Touren, da fant legene i Astana fram litt gammel blod han har tatt ut før å sprøytet det inn i han.

 

Åååå det irritere meg at doperene i det hele tatt for lov til å signere kontrakter med profflag igjen

Endret av jonna123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...