Gå til innhold

Den store Pro Tour sykkel tråden!


NilsiT

Anbefalte innlegg

Trist at pettachi er utestengt, hadde gledet meg til å se han i Giroen :( Men han fortjener jo det når han jukser.

 

Synes at alle som blir tatt for doping burde bli utestengt på livstid. De vet hvor stor sjangse det er for at dem blir tatt, og nå har de jo også erfaring med det.

 

Noen som vet om gode sider hvor du kan holde deg oppdatert på Pro Touren? helst norsk

Endret av jonna123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trist at pettachi er utestengt, hadde gledet meg til å se han i Giroen :( Men han fortjener jo det når han jukser.

 

Synes at alle som blir tatt for doping burde bli utestengt på livstid. De vet hvor stor sjangse det er for at dem blir tatt, og nå har de jo også erfaring med det.

 

Noen som vet om gode sider hvor du kan holde deg oppdatert på Pro Touren? helst norsk

 

denne siden:P

neida, hm, er ikke helt sikker, men på engelsk har du "Cyclingnews.com"

Du kan jo gå på vg - sport og på underkategorien "sykkel"....

Lenke til kommentar
var vel heller ikke bronkitt, pettachi er utestengt til november 2008 pga, noen ulovlige stoffer som ble funnet i en prøve i fjorårets giro d'italia...

 

Edit: Og for de som lurte på hvordan det gikk med de andre doperne, Basso kommer tilbake i høst iført Liquigas trøye og Vino kommer tilbake og skal prøve seg på ol i kina(tror jeg), noe som også er i år!

 

Trur nok alle annklager mot Pettachi blei trekt, og det er nok pga. sykdom han ikke deltar i årets Giro. Zabel kommer inn og erstatter han for Milram.

 

http://www.dagsavisen.no/sport/article347193.ece Her har du forresten ein link "Nilsi_tl" :thumbup:

Endret av miniPOK
Lenke til kommentar

Giroen starter 10. mai ikke sant? Kommer den til å gå på Eurosport? Har ikke Tv sport, så jeg håper virkelig den kommer på Eurosport.

 

Og nei, etter hva jeg hørte på nyhetene i går så har Pettachi blitt tatt i doping. Og på grunn av dette så får Husdovdt en ettepeseier ifra Giroen i fjord! ;)

 

Edit: kan jo like så greit slenge opp en link dah:

http://www.nettavisen.no/sport/sykling/article1160876.ece

Endret av jonna123
Lenke til kommentar
var vel heller ikke bronkitt, pettachi er utestengt til november 2008 pga, noen ulovlige stoffer som ble funnet i en prøve i fjorårets giro d'italia...

 

Edit: Og for de som lurte på hvordan det gikk med de andre doperne, Basso kommer tilbake i høst iført Liquigas trøye og Vino kommer tilbake og skal prøve seg på ol i kina(tror jeg), noe som også er i år!

 

Trur nok alle annklager mot Pettachi blei trekt, og det er nok pga. sykdom han ikke deltar i årets Giro. Zabel kommer inn og erstatter han for Milram.

 

http://www.dagsavisen.no/sport/article347193.ece Her har du forresten ein link "Nilsi_tl" :thumbup:

 

De ble trukket ja, men saken ble anket, så han får ikke sykle før til høsten igjen! Leste det nylig...

Lenke til kommentar
Giroen starter 10. mai ikke sant? Kommer den til å gå på Eurosport? Har ikke Tv sport, så jeg håper virkelig den kommer på Eurosport.

 

Og nei, etter hva jeg hørte på nyhetene i går så har Pettachi blitt tatt i doping. Og på grunn av dette så får Husdovdt en ettepeseier ifra Giroen i fjord! ;)

 

Edit: kan jo like så greit slenge opp en link dah:

http://www.nettavisen.no/sport/sykling/article1160876.ece

 

Ja, mulig eg er litt uoppdater der i Pettachi saken, men såg på Tv2 Nyhetene for eit par dagar sidan at han ikkje deltok grunna sykdom, mulig dopingsaken har komt opp etter dette :!: uansett trist uten Pettachi...

 

Forresten så trur eg ikkje du treng å bekymra deg over at du ikkje har Tv2 Sport ettersom Giro'en hvertfall direktesendes på NRK og sannsynlegvis Eurosport også :thumbup:

Lenke til kommentar
Trist at pettachi er utestengt, hadde gledet meg til å se han i Giroen :( Men han fortjener jo det når han jukser.

 

Synes at alle som blir tatt for doping burde bli utestengt på livstid. De vet hvor stor sjangse det er for at dem blir tatt, og nå har de jo også erfaring med det.

 

Noen som vet om gode sider hvor du kan holde deg oppdatert på Pro Touren? helst norsk

 

 

jeg kjenner ikke til noen norske.... men eurosprt sine nettsider pleier å være oppdaterete.....

 

kos deg med giroen og touren der så går det vel bra... (om du då ikke finner noe bedre på norsk)

Lenke til kommentar
Ja! Kaggestad og Paasche er så mye bedre enn NRK sine kommentatorer!

Digger Kaagestand og Paasche :love: Sitte å høre på alle historiene de har å fortelle.

 

Paasche skal ikke kommentere Touren i år, istedet skal Mats Kaggestad. :yes:

 

Møtte faktisk Mats på sykkeltur i dag :cool: Å tok en prat med han, det var morsomt :D

Lenke til kommentar

Hmm.. iteressant å høyra at Mats skal kommentere isatdanfor Christian. Har lest at Mats skal steppe inn visst ein av dei andre ikkje kan... :hmm:

 

Lurte på om dåke hadde eit syn på kva kommentator som var best på sykkel i Norge?

 

Kaggestad er veldig god, men synest at Kjell-Erik Kristiansen på Eurosport er heilt suveren! :thumbup:

Lenke til kommentar

Seier til Slipstream - Chipotle på lagtempoen da! ;)

 

Så ble det en spennende avsluttning på 2. etappen i giroen. Ricco vinner foran Di Luca og Rebbelin! strålende!

 

(Pellizotti med ledertrøya imorgen med bare 1 sekund på Vandevelde)

 

Blir en interessant morgendag med flat etappe. Hvem tror dere har størst vinnersjans? Bennati, McEwen og Cavendish er jo blant favorittene.

Jeg har en knapp på Bennati(Liquigas) som er kommet tilbake fra skade nylig, og fikk en etappeseier i tour de romandie. Hvem er deres favoritt?

Endret av Kalle_92
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...