Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kjipeste med at Park ikke får spille er at han virker å være temmelig målfarlig. Husker når han ble spilt i bakrom like utenfor 16-meteren og det første han gjør er å legge ballen tilrette til venstre for forsvarsspilleren og prøver å skru den i lengste (ikke langt unna heller). Hadde det vært Chamakh så hadde han vendt opp tilbake mot eget mål.

 

Det største problemet jeg dog ser med Park er at jeg tviler sterkt på at han takler rollen som ensom spiss. Og når vi ikke spiller 4-4-2 så er det vanskelig å finne en rolle til han i dette laget..

Lenke til kommentar

Jeg tror Ramsey i grunn ble hypa veldig opp etter skaden. Han hadde noen gode innhopp før det lange skadefraværet, men han har aldri egentlig vist at han er klar til å sammenlignes med Silva, Fabregas og Mata. Jeg tror at pga skaden, så innbilte folk seg at han var bedre enn det han faktisk har vist, og nå i lys av jacks skade og at Ramsey har fått mye spilletid, så forventer vi topp kvalitet - noe han ikke er i stand til å vise. Han er rett og slett ung og uferdig, men jeg har tro på at han kommer til å bli god.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...