Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en forpult fittekamp. Jævla manca som står og gliser og hytter med neven bak Wenger, dra til helvete, dere er ikke verdig til å pusse skoene hans. Diaby er en jævla kuk. Teknikk som en sekk med drit likevel prøver han på 5 tuneller hver gang han har ballen. Fittefaenshorebukk. United har ikke en jævla sjanse i hele kampen, likevel får de to mål. Faen i helvete.

Lenke til kommentar
For en forpult fittekamp. Jævla manca som står og gliser og hytter med neven bak Wenger, dra til helvete, dere er ikke verdig til å pusse skoene hans. Diaby er en jævla kuk. Teknikk som en sekk med drit likevel prøver han på 5 tuneller hver gang han har ballen. Fittefaenshorebukk. United har ikke en jævla sjanse i hele kampen, likevel får de to mål. Faen i helvete.

 

Er du veldig overrasket?

 

Håper dette ikke går for mye inn på spillerene. Har en minst like vanskelig kamp mot City.

Lenke til kommentar
For en forpult fittekamp. Jævla manca som står og gliser og hytter med neven bak Wenger, dra til helvete, dere er ikke verdig til å pusse skoene hans. Diaby er en jævla kuk. Teknikk som en sekk med drit likevel prøver han på 5 tuneller hver gang han har ballen. Fittefaenshorebukk. United har ikke en jævla sjanse i hele kampen, likevel får de to mål. Faen i helvete.

 

Er du veldig overrasket?

Med hva?

 

Jeg er først og fremst utrolig skuffet, nedbrutt og deprimert.

Lenke til kommentar

Synes synd på Arsenal-fansen nå. Men er såklart sjeleglad for at vi vinner :D

 

Og Fox, du er så usaklig at du gjør Arsenal-fansen flau. Du kan umulig sammenlikne straffesituasjonen her med Eduardo sin, for der var det ikke kontakt i det hele tatt. Her er Rooney er nesten i knestående idet han blir felt, men det var klar kontakt, så det var, etter min mening, en grei straffe.

 

Men alt i alt, ufortjent seier.

Lenke til kommentar
Vi var best i første omgang og begynnelsen av andre. Vi burde pungtert med en av RvP sine sjanser. Helt utrolig at han ikke scorer faktisk.

 

Etter det var det bare Man U.

Hvor mange sjanser spilte United seg til igjen?

 

Ufortjent tap, vanvidd å si noe annet. Diaby er en forbanna idiot, rett og slett. Det gjør så jævlig vondt når en sånn miniputtfeil straffer oss sånn.

 

Jævlig saklig å sende Wenger på tribunen når kampen er over, i tillegg blir han korrigert når han stiller seg på tribunen. Hvor skal han gå da, sette seg sammen med de ufyselige manca som står og håner han på tribunen?! Latterlig dømming fra A til Å.

Lenke til kommentar
Når og mot hvem går neste Arsenal kamp :)?

 

Manchester City om to uker (i Manchester). Er landslagspause først.

 

Tror den kampen blir minst like vanskelig om ikke værre faktisk. Tror vi har 7 poeng etter 4 kamper når den tid kommer.

 

Så blir programmet litt enklere med Wigan hjemme, Fulham borte (potensielt poengtap her!), Blackburn hjemme, Birmingham hjemme, West ham borte før vi møter Tottenham på emirates (også potensielt poengtap).

 

Vi burde ha rundt 20 poeng før Tottenhamkampen.

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg er ikke at vi tapte, fordi ManUtd vanligvis er et godt lag, men at de får slike fittemål. Jeg vil ikke si at Rooney sin var en 'dive', men han legger seg før han blir tatt. Hadde han ønsket å stå på beina ville det ikke kostet han fem flate øre. Det er en grei straffe, men hele situasjonen irriterer meg. At Diaby scorer selvmål er selvfølgelig sinnsykt irriterende, men jeg ønsker ikke skjelle han ut av den grunn. Han gjør det selvfølgelig ikke med vilje, og det er ikke annet en et hendig uhell.

 

Vi er i mine øyne verdig en seier i dag og da er det selvfølgelig utrolig bittert å tape.

 

Jeg skal ha bildet av Wenger som står på tribunen på slutten der som wallpaper. Han så ut som Kongen (noe han er).

Lenke til kommentar

Fytti faen i helvete!

 

Spør du meg, så var straffa til Rooney nesten akkurat lik den til Eduardo mot Celtic -det var kontakt, og spilleren lar seg ikke be to ganger om å legge seg ned. Blir det masse skriverier om Rooney? Skeptisk.

 

Også det jævla selvmålet.. Tom. JEG hadde greid å fått den vekk fra mål.

 

Også er det jo jævlig surt at v.Persie treffer tverra på frispark, at Gallas (eller hvem faen) står i offside så målet blir annullert, og at Foster kom med det jævla beinet sitt på v.Persie sitt skudd :(

Men, men.. Må vel bite i det sure eple og gratulere United med seier, fortjent eller ikke..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...