Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
barezell skrev (19 minutter siden):

Takk for link. Han sier jo ikke mye mer enn hva folk generelt tenker, men jeg skulle såklart ønske at jeg var bedre på å lese kroppsspråk, Klopp gjør jo ikke akkurat få bevegelser i intervjuet 😅

Skrevet

Var nok litt bitter etter det som skjedde, men synes jo han kunne beklaget i det minste. 

Til tross for hvilke enn problemer som har vært så har Arteta sagt ca 0 til pressen og dokumentaren lar han slippe veldig billig unna også. Antar de kunne satt han i rimelig dårlig lys om de ville. 

Skrevet

Arteta vil ikke ha overbetalte primadonnaer som ikke jobber hardt, er useriøs som kaptein og har utallige disiplinærbrudd og en dårlig holdning. Derfor måtte auba gå. Han oppførte seg dårlig i Dortmund og.

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
16 hours ago, ChopperReid said:

Arteta vil ikke ha overbetalte primadonnaer som ikke jobber hardt, er useriøs som kaptein og har utallige disiplinærbrudd og en dårlig holdning. Derfor måtte auba gå. Han oppførte seg dårlig i Dortmund og.

Hvis han virkelig var sånn lurer jeg på hvorfor han fikk kapteinsbåndet. 

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

Kanskje del av nykontrakten han skrev? Milner hadde visekaptein som del av kontraktforhandlingen.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
Reg2000 skrev (1 time siden):

Hvis han virkelig var sånn lurer jeg på hvorfor han fikk kapteinsbåndet. 

Var vel ikke akkurat overflod av naturlige kandidater på det tidspunktet? Om noen i det hele tatt

Skrevet
barezell skrev (6 minutter siden):

Var nok en del av kontrakta. Mener han fikk båndet samtidig?  Han var jo uten tvil en populær figur i garderoben så var nok ikke all bad.

Var emery som ga han det. Hvem vet hva han tenkte.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

"D der er ikke straffe" kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...