Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

1 minute ago, barezell said:

Kan fint bli verre desverre. 

Wenger virker fortsatt litt muggen. Ser ikke for meg at han kommer tilbake.

Kan lett bli verre. Kan være vi havner på 17 plass f.eks. Ingen gode spillere vil gå til et slikt lag i fritt fall. Vi sitter med en drøss med overbetalt deadwood som er umulig å bli kvitt. Det vil gjøre det umulig å forbedre laget. Tror sånn sett det vil være en fordel å rykke ned. Bør ha gode muligheter til direkte opprykk igjen i stedet for nok en vanskelig sesong på nedre halvdel. Jobbe med å bli kvitt søppelet, evt la kontraktene løpe ut. Spille unggutta. Resette litt. Finne en god manager. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
barezell skrev (2 minutter siden):

Ikke nødvendigvis negativt. Bedre å få inn ny manager nærmere sommeren uansett. Om vi havner på 8. Eller 14. Har jo egentlig ikke så mye å si. Kanskje vi har godt av et år uten europa spill?

Ville jo vært typisk å kjempe mot nedrykk i liga og vinne EL 😂

 

Fortsetter vi samme stil nå så havner vi ikke på 14 plass, da blir det nedrykk. 

Lenke til kommentar
Benbjo skrev (3 minutter siden):

Kan lett bli verre. Kan være vi havner på 17 plass f.eks. Ingen gode spillere vil gå til et slikt lag i fritt fall. Vi sitter med en drøss med overbetalt deadwood som er umulig å bli kvitt. Det vil gjøre det umulig å forbedre laget. Tror sånn sett det vil være en fordel å rykke ned. Bør ha gode muligheter til direkte opprykk igjen i stedet for nok en vanskelig sesong på nedre halvdel. Jobbe med å bli kvitt søppelet, evt la kontraktene løpe ut. Spille unggutta. Resette litt. Finne en god manager. 

Blir nok kvitt litt i januar og mer i sommer. Er jo noen kontrakter som løper ut blandt annet. 

Blir spennende å se i januar nå. Kan allerede ha blitt vanskelig å få inn spillere. 

Lenke til kommentar
Reg2000 skrev (1 minutt siden):

Hvis vi skal bytte ut Arteta så må det bli en som har vist noe som manager, og ikke bare en som var god for oss som spiller. 

100% enig. Å ta inn Viera blir bare tullete. Han har jo gjort annet enn å få fyken. Blir som å ta inn Henry. 

Om det skal være et poeng må man ta inn et stort navn og gi han penger til å snu dette. 

Lenke til kommentar
Liquidkey skrev (39 minutter siden):

Da spørs det hvem som skal ta over laget klart for Championship. 
 

Akkurat nå er det ingen lag i PL som frykter, eller har grunn til å frykte Arsenal.

Akkurat nå? Hvor har du vert de siste sesongene? Lenge siden man kunne se hvor fryktløse til og med bunnlagene var i møte med Arsenal. 

Lenke til kommentar
20 minutes ago, DårligNavn said:

Akkurat nå? Hvor har du vert de siste sesongene? Lenge siden man kunne se hvor fryktløse til og med bunnlagene var i møte med Arsenal. 

Men dette er første gang siden jeg begynte å følge Arsenal at jeg har fryktet for nedrykk. Vi har vært langt under hva som har vært forventet av en klubb i denne størrelsen i årevis. Men selv i denne perioden har vi i hvertfall vunnet nok til å holde nedre halvdel under oss når sesongen er over. Hvordan det ender i år blir spekulativt, men  trenden nå ligner ikke de foregående sesongene. Det blir lagt godt merke til av samtlige lag som møter oss.

Denne situasjonen er helt unik. Så kan man gjerne si at dette lå i kortene slik vi har spilt de siste årene, men når Arteta vant FA-cupen samt Community Shield var det flere enn meg som tenkte at topp fire var realistisk denne sesongen. Vi spilte ikke fantastisk da han tok over, men vi begynte å spille litt smartere. En sterkt etterspurt kvalitet i laget, som nå er slått i grus.

Endret av Liquidkey
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, topp 4 var kanskje vel optimistisk. Men jeg personlig hadde i det minste troen på at vi kom til å fighte om den plassen også nærmere slutten av sesongen.

Spiller uansett liten rolle. Laget har kollapset og det er ingen ting som tyder på at det snur med mindre Arteta erstattes eller om en spillertype som Giroud ankommer. 

Lenke til kommentar
16 hours ago, Mannen1 said:

Vi er blitt som Sheffield. Spiller jevnt med de fleste, men ender som regel opp med å tape, ofte med 1 mål. Typisk tapermentalitet over hele linja. Arteta nå må du pelle deg vekk fra klubben. 

Tja spiller vi egentlig jevnt med de fleste? Vi har ballen mye men skaper ingenting ut av allt ballinnehavet. Jeg trodde Emery var ille, men med Arteta spiller vi den kjedeligste fotballen i PL. Det er ingenting igjen av det som gjorde at jeg ble Arsenal supporter. 

Sheffield skaper ikke allverdens de heller, men tross alt skaper de en god del mer enn oss. De har bare spisser som er vaksinert mot å score.

Lenke til kommentar
Reg2000 skrev (1 time siden):

Tja spiller vi egentlig jevnt med de fleste? Vi har ballen mye men skaper ingenting ut av allt ballinnehavet. Jeg trodde Emery var ille, men med Arteta spiller vi den kjedeligste fotballen i PL. Det er ingenting igjen av det som gjorde at jeg ble Arsenal supporter. 

Sheffield skaper ikke allverdens de heller, men tross alt skaper de en god del mer enn oss. De har bare spisser som er vaksinert mot å score.

Vi har ballen kun mye når vi trenger mål. Artetas menn våkner som regel ikke før langt uti kampen. Når tok vi ledelsen sist i en PL kamp? Må være mot utd 1.november. Virker som Arteta har full tillitt, og at vi aldri blir kvitt han. Vi har ikke råd å sparke han. Håper bare kontrakten går ut snart. Noen som vet hvor lang kontrakt han har?

Lenke til kommentar
barezell skrev (1 time siden):

Sikkert 3 år?

Vi har jo skapt litt mer sjanser siste 3 kampene, men lite store sjanser og de vi får klarer vi ikke sette.

 

Vi skaper vel ikke sjanser før vi får en i sekken. 3, 5 år. Frem til sommeren 2023. Håpløst langtidskontrakt for en unproven manager. Vi har ikke råd til å sparke han, så da skjer det neppe noe før vi står med begge beina plantet i nedrykksumpen utover våren. Ryktes nå at vi skal kjøpe Isco for 60 mill euro. Er bare å le og grine av denne klubben, hvis dette skjer, er det helt på trynet. 

Endret av Mannen1
Lenke til kommentar
1 hour ago, Mannen1 said:

Vi skaper vel ikke sjanser før vi får en i sekken. 3, 5 år. Frem til sommeren 2023. Håpløst langtidskontrakt for en unproven manager. Vi har ikke råd til å sparke han, så da skjer det neppe noe før vi står med begge beina plantet i nedrykksumpen utover våren. Ryktes nå at vi skal kjøpe Isco for 60 mill euro. Er bare å le og grine av denne klubben, hvis dette skjer, er det helt på trynet. 

Det hadde jo vært en fantastisk signering, men hvorfor skal Isco komme til en klubb som sliter i bunn av PL? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...