Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jajajaja. Da er det balls deep i ligaen da. Krysse fingra for at united, chelsea og spurs går langt og at det går ut over prestasjon i liga. 

#ønsketekning.

Spent på om dette gir knekk eller om Arteta får laget til å svare neste kamp.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

" arsenal skal slå [insert lag] 9/10 ganger"

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
Slettet-D7I5Gr2 skrev (9 minutter siden):

" arsenal skal slå [insert lag] 9/10 ganger"

At fansen sier? Det gjør jo ikke klubben cocky. Om noe kan vel heller klubben kalles naiv. Evt bare Benbjo sin klovneklubb :p 

Skrevet

jaja chelsea har solgt KDB og Salah. shit happens, United surra bort pogba. Dette har vi vært gjennom før. Det finnes ingen garanti for at Gnabry eller hvilken som helst annet spiller hadde endt opp med å bli spilleren de er i dag om de hadde blitt værende i klubbene de var i originalt. 

Skrevet
4 minutes ago, Snikpellik said:

Pogba er da fortsatt i United han. Bare vært skadet hele sesongen, ikke surra han bort. 

Her snakkes det om spillere som ble solgt før de slo gjennom på førstelaget som da pogba ble solgt til Juventus.

Skrevet

Ah, ja seff (selv om det ofte er riktig å selge uansett, som med Pogba og KDB). Alle klubber har sånne ja, noen flere enn andre. City med Jadon Sancho for eksempel. Hadde jo aldri fått spilletid under Pep uansett. 

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

Benbjo tok feil igjen. Noe å glede dere over. ?

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
2 hours ago, Slettet-D7I5Gr2 said:

Benbjo tok feil igjen. Noe å glede dere over. ?

Skjønte ikke først hva du siktet til. Trodde du mente at jeg hadde god tro på at Arsenal skulle gå videre i EL, men så fikk jeg med meg at Pool hadde tapt for Watford. Den så jeg virkelig ikke komme. Seiersrekken stoppet på 46 eller noe slikt? 

Skrevet (endret)

Hmm. Torreira ferdig. ?

Edit, veldig snodig at ikke Niles får sjansen i en kamp som dette. Sokratis som back er jo bare traust. 

Endret av barezell

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...