Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morsom kamp da! Er jo 1 måned+ siden sist det var gøy å se 90 min.

 

Det er selvsagt for dårlig. Lede så mange ganger å slippe de inn igjen. Utrolig svakt.

 

Men som flere så synes jeg det er worth at det blir enda mer press på Unai. Jeg klarer liksom ikke se lys i tunnelen.

 

Mourinho neste! ???

Lenke til kommentar

Som forventet gikk vi ut, men litt synd og unødvendig måten det skjer på. Underholdene kamp i og for seg.

 

Martinelli må få sjansen fra start. Laca og Pepe har underprestert stort i ligaen. Auba har også slitt i det siste. Bør være duket for en som putter jevnt og trutt.

 

Auba og Laca virker å forsvinne snart skal man tro blant annet The Telegraph, bedre å gi ungguttene sjansen først som sist.

Lenke til kommentar

Så CP kampen om igjen i dag, og jeg tror faktisk de har bedre dommere i Obos ligaen. Trioen Laca, Auba og Ceba var heller ei noe å skryte av. Zaha var ENORM, men han fikk mye medhold av dommeren. Forsvaret vårt virker helt hodeløs i hvordan vi skal forsvare oss i kritiske situasjoner. F.eks. Hvordan i helvete er det så enkelt for andre lag å havne innen eller ved vår 16m og hvordan kan Ayew som eneste spiss får stå som eneste CP spiller alene i vår 16m i den situasjon. Eneste jeg kan si er FY FAAAN hvor irritert jeg blir. Helt syre for øyene å se på det dårlige spillet vi har. Jeg har ikke ord på hvor dårlig fotball vi spiller for tiden, og kvaliteten er særdeles dårlig. Vi må oppgradere på midten, særlig midten, og det har jeg snakket om i tosifret antall år. 

Lenke til kommentar

Forkastelig selvsagt av det menneskelige avskummet som sender slike trusler og meldinger over Internett.

 

Sikkert en bra leder i garderoben, men på banen er han ingen leder eller forbilde. Xhaka er bare ikke god nok.

 

Forstår godt at fansen reagerte som de gjorde på søndag når Xhaka velger å tusle rolig av banen på 2-2.

 

Fyren er jo ikke akkurat uvant med å provosere. Å gjøre det mot egne fans er bare dumt.

 

Tipper han starter på lørdag. God PR-spinn den uttalelsen. Det skal de ha. Bra gjort å trekke oppmerksomheten vekk fra de faktiske hendelsene.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er lavmål å ønske Emery allerede ut. Hvis man setter seg ned og ser over hvilke spillere vi faktisk har, så er det ikke rart vi taper.

 

Både Guendouzi, Xhaka, Maitland Niles, Mustafi, Sokratis, Øzil er alle spillere som aldri har vært god nok for denne klubben, men som alikevel får spille. Og så må man tenke på at vi spiller med Saka, Reiss Nelson og Willock som alle er unge uerfarne spillere. Ingen av de er noen Messi. Ei eller av kvaliteten til Barcelonas og Real Madrid sine unggutter.

 

Tror dessverre vi er nødt å vente til de fleste går ut kontrakten sin eller blir solgt. Den største markante forandringen kan gjøres ved å selge Øzil og hente inn en GOD playmaker. Det har manglet noe på midtbanen vår i lang tid, og det er ikke en DM..

Lenke til kommentar

Du kan velge å se at spillerne ikke er gode nok for Emery sin visjon, eller at han ikke klarer å maksimere potensialet av spillergruppen. Jeg heller mot sistnevnte, og mener det kommer tydelig frem ved måten vi taper poeng på.

 

Özil må for all del starte i morgen. Han er på ingen måte en redning for situasjonen, men om han spiller som mot Pool er han i det minste et bidrag.

Lenke til kommentar

allerede? han har hatt en og en halv sesong og det er ingen fremgang, ingen identitet. Hadde man i det minste sett snev av hva han jobbet mot eller en måte han ønsket spille på. Vi har jo rett og slett blitt dårligere. Og det er ikke godt nok. 

 

Jeg var helt klar for at det ville ta tid å bygge opp etter Wenger, men det må være en plan og en positiv utvikling. 

Lenke til kommentar

Enig i alt som blir sagt, men vi glemmer en ting. Arsenal er en grusom klubb å ta over, mtp. eiersiden og styret. Andre dimensjonen er å ta over ettermælet for Wenger, og hvor mye påvirkning han hadde i klubben, samt at de spillerne som var igjen når han var ferdig var..ja hva skal man si.. ikke akkurat vinne-materiale. Prikken over i'en er også fans som er jævla lei og dermed begynner vi fans å utvikle i en negativ vei også. Skrekkeksempel på skakkjørt klubbstyring kan man si..

Endret av #Unaiout
Lenke til kommentar

Prøvde se intervjuet med Emery, men det er ikke veldig greit å skjønne hva han svarer alltid. Sykt mye rare svar og masse svada. 

 

Xhaka kommer ikke til å spille mot Wolves. Fult mulig vi ser Øzil. lets hope, han var god mot Pool.

 

Typisk Øzil å ha en god kamp mot Liverpool som stiller med ett elendig lag og tydeligvis driter i kampen. Få Øzil vekk, er ikke bra nok at han glimter til en sjelden gang mot B-lag med den lønnen han har
Lenke til kommentar

Nå har jo øzil vært "vekk" hele sesongen. Synes du midtbanen vår er full av kreativitet? er vi farlige i det oppbyggende spillet? ser vi stadig en killer pass mot våre raske spisser?  non of the above imo. Øzil er langt i fra perfekt, men han er så sykt mye bedre 10er enn alt annet vi har. Så får heller Torreira spille DM(der han hører hjemme) og jobbe ræva av seg fordi Øzil er svak bakover. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...