Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Haha, fikk dere med dere at dommeren kastet et kredittkort istedenfor en mynt foran kampen? Lolz

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Jojo, men gøy likevel.

Skrevet (endret)

Ifølge grafikken på tv’en så har ikke Laca scoret noen av målene...

Hvordan han ikke får det andre er merkelig i såfall. Første er innom PSG spilleren.

Endret av archongamer
Skrevet

Flott resultat til slutt. Bare to uker til sesongstart og fremdeles mye å jobbe med. Forsvaret skremmer meg. Angrepet ser greit ut, men fremdeles sløses det enormt med sjanser. Både på torsdag og i dag. Midtbanen vet jeg ikke hva jeg skal tro om. Xhaka og Torreira er jo ikke tilbake. Elnenny og Ramsey har vært svake. Guendouzi er den som har imponert mest av midtbanespillerne.

Spennende at vi har et par unge spillere som er nære førstelaget; Guendouzi, Smith-Rowe og Nketiah. Tror nok desverre sistnevnte vil få begrensede muligheter med Lacazette, Aubemeyang og Welbeck foran i køen.

Skrevet

Jeg synes kolasinac virker litt ute av form, håper det kommer seg.

Bellerin er som han har vært en stund, jeg synes han er jævla nonchalant. Rare pasninger.

Sokratis blir bra, solid i dag. Mustafi blir jeg aldri helt trygg på

Skrevet

Elneny må gjerne bli solgt, hvis vi skal være en toppklubb da kan vi ikke ha en spiller i dette kaliberet. Han var ræva under VM, likeså for Arsenal siden han kom til oss

Skrevet

Elneny skrev nettopp ny kontrakt så det er ikke en gang vits å diskutere. 

Er ikke trygg på Kolasinac i det hele tatt. Gleder meg til Monreal er tilbake, han blir viktig bakider. Håper Leno blir testet mer de neste treningskampene.

Skrevet (endret)

Håper Guendouzi får spille foran Elneny. Kolasniac har jeg enda til gode å se hvordan Arsenal kom frem til var et passende kjøp. Virker som Leno er førstekeeper da han får spille i hver kamp nå mens de andre roterer. Hvordan vi skal holde både Auba og Lacazette fornøyde blir spennende å se, for vi fremstår best når de begge brukes som enslig spiss så langt. Auba på kant er ok, men ser i dag at han er mye mer i sitt rette element i midten.

Endret av archongamer
Skrevet

Elneny skrev nettopp ny kontrakt så det er ikke en gang vits å diskutere.

Det var dumme wenger som gjorde det. Jeg håper bare at Unai vil selge ham

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...