Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt som er ett snev av negativt for klubben er gøy for deg, rare jævel.

Hehe, altså man må jo bare le av alt det rare og absurde denne klubben får til.

 

Hvordan de har fått til dette siste her må gudene vite. Morsomt er det uansett.

 

Hadde hvilken som helst annen klubb prestert det samme hadde dere ledd dere ihjel dere også :)

Lenke til kommentar

https://www.nettavisen.no/sport/fotball/arsene-wenger-apner-opp---jeg-har-saret-mange/3423515100.html

- Min største tabbe er nok at jeg ble i den samme klubben i 22 år. Jeg er en person som liker å flytte rundt på meg, men jeg er også en person som tar utfordringer. Jeg har vært et offer for min egen utfordring, sa Wenger til RTL da han hentydet at han ikke klarte å gå fra utfordringene som var i Arsenal, når det egentlig var det han burde. 

Lenke til kommentar

Gazidis hadde suksess i sin tid i USA, og det amerikanske hedgefondet som har tatt over kontrollen i AC Milan ser derfor på han som en av kandidatene. Av det jeg har hørt er det kun dette som er bakgrunn for ryktene. Ganske vanskelig for å forestille meg at Gazidis velger å forlate prosjektet han nå har satt i gang i Arsenal.

 

Ville vært enig før i år at Gazidis har virket som en tiltaksløs dust, men det hadde nok sine naturlige grunner. Kan ikke annet enn å være imponert over hvordan han har håndtert hele Wenger avskjeden og tiden etterpå, Har begynt å få sansen for fyren, og håper han ikke ser seg ferdig i Arsenal enda.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Er det sannsynlig at Ramsey blir i klubben?

 

Ser det blir massiv konkurranse på midtbanen. Xhaka, Torreira, Elneny, Øzil og Ramsey.

Xhaka har nettopp signert ny kontrakt, og vil anta han ikke har gjort det om han må innfinne seg på benken. Torreira har Arsenal betalt 30 mill euro for og ser ikke for meg at en de benker en slik storsignering, spesielt siden han hadde et så bra VM.

 

Kontrakten til Ramsey går ut neste sommer forøvrig.

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

Er det sannsynlig at Ramsey blir i klubben?

 

Ser det blir massiv konkurranse på midtbanen. Xhaka, Torreira, Elneny, Øzil og Ramsey.

Xhaka har nettopp signert ny kontrakt, og vil anta han ikke har gjort det om han må innfinne seg på benken. Torreira har Arsenal betalt 30 mill euro for og ser ikke for meg at en de benker en slik storsignering, spesielt siden han hadde et så bra VM.

 

Kontrakten til Ramsey går ut neste sommer forøvrig.

Blir nok en ny Alexis-saga. Kan aldri se for meg at han blir. Det er flere klubber som kommer til å sikle når man vet at han kan komme gratis. City trenger jo f. Eks home grown folk

Lenke til kommentar

Hadde Ramsey ønsket seg bort eller klubben ikke var lysten på å forlenge ville det haglet med rykter om overgang for Ramsey. Det er merkverdig stille og har vært det mer eller mindre hele tiden, så tror Ramsey forlenger. Det snakkes om at klubben er optimistiske til at Ramsey signerer en ny 4 års kontrakt.

Lenke til kommentar

Indeed!

Må si jeg gleder meg enormt til å se hva emery får ut av stallen, begynner å bli solid nå! Vi har ikke hatt spisspar som dette på 13 år. Får han banket inn det defensive blir det riktig så bra.

 

Forrige sesong var helt merkelig, fenomenal på hjemmebane, kun city var bedre. Men krise på bortebane, blir neppe å skje igjen. Underprestering. Hadde borteformen vært 50% bedre ville vi havnet på 2 plass.

 

Tror mange var blitt for comfy, emery er kjent som en ekstremt bra motivator som får spillerne til å gire seg kraftig opp før kamper :)

Endret av ChopperReid
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Indeed!

Må si jeg gleder meg enormt til å se hva emery får ut av stallen, begynner å bli solid nå! Vi har ikke hatt spisspar som dette på 13 år. Får han banket inn det defensive blir det riktig så bra.

  :)

For ikke å snakke om at Perez viser seg fra sitt beste nå med spansk ledelse. Tror han er glad om dagen! Welbz kan vi dog bare lure fra oss og kjøpe inn en ny kantspiller. 

Lenke til kommentar

Tabbe allerede fra Leno https://www.football.london/arsenal-fc/fixtures-results/arsenal-friendly-2018-brentford-preseason-14931718

 

Trenger ikke bety så mye, men når man vet at han er tabbeutsatt så hjelper det ikke akkurat...

 

Jenkinson, Akpom, Jeff, Bielik og Campbell ikke med på preseason tour:

https://talksport.com/football/402163/arsenal-tour-squad-jeff-reine-adelaide-carl-jenkinson-joel-campbell-lucas-perez/

 

Da er vel de ferdige i klubben antagelig.

 

Gøy med Smith-Rowe. Håper vi får se en del til ham denne sesongen.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...