Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Nei, det er gøy med rykter. Aldri sagt at det er ille for meg, men tendensen er at uansett hvilke kilder jeg kommer med blir det avfeid. Det kan man ikke stikke under en stol. Derfor gidder jeg ikke bruke tid på å grave frem linker.

 

Så får man grave mer i ryktene eller ikke. Det er 3 lange måneder med 99% agurk. Noe må man underholdes med. Heldigvis VM i år.

 

Det blir kanskje litt "sånn man reder, slik ligger man" du opplever. Men jeg ber ikke om linkene for å skulle avfeie deg på noe vis. Jeg bare følger med såpass på ryktefronten at jeg stusser når du mener det er troverdige rykter som sier noe helt annet enn det jeg har klart å lese meg frem til. Kan jo for all del være at det viser seg å stemme, men uten kilder på det kan det like gjerne bare være noe du finner på for å lage litt leven her inne, som noe du faktisk har lest. Umulig for oss å vite.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om det er troverdig eller ikke har jeg ikke tatt stilling til i grunn. Usannsynlig at Allegri er skeptisk til troppen og den slukne kassa er det jo ikke.

 

Forøvrig så mener jeg at The Times og Independent er gode medier. Ser ingen grunn til å automatisk avskrive dem som sludder.

Lenke til kommentar

Leste i går på forumene til Transfermarkt at Nagelsmann hadde blitt kontaktet, men ønsket å bli i Bundesliga et år til.

 

Brukeren som skrev det var visstnok den første til å melde om Mislantat til Arsenal.

 

Så får man ta det med en klype salt.

 

De fleste medier sier i alle fall at Arteta er den mest sannsynlige kandidaten akkurat nå.

 

Ser ut som at ny manager annonseres snart:

 

 

Dean også:

 

Jaja, hallo championship! Tar neppe lang tid før Arteta mister garderoben. Hvorfor skal spillerne gidde å respektere og høre på en manager som ikke har vært manager 1 sekund før i hele sitt liv? Hvem kommer til å tørre å risikere karrieren sin ved å bli eller komme til Arsenal nå?

 

Dette er galskap av klubben.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Guardiola tok over barca uten erfaring, så det kan gå. Risikabelt tho. Arteta er særdeles fotballklok, hele midtbanen gikk i dass etter at han ble gammel og ute av laget.

 

Meen som sagt, risikabelt..

 

Nagelsmann er spennende. Ung fremadstormende manager kan være positivt istedenfor en gammel grøtnisse som Ancelotti.

 

Virket som mislintat og co får mer makt nå, kan være bra å ikke ha en enehersker ala wenger.

Lenke til kommentar

Guardiola tok over barca uten erfaring, så det kan gå. Risikabelt tho. Arteta er særdeles fotballklok, hele midtbanen gikk i dass etter at han ble gammel og ute av laget.

 

Meen som sagt, risikabelt..

 

Nagelsmann er spennende. Ung fremadstormende manager kan være positivt istedenfor en gammel grøtnisse som Ancelotti.

 

Virket som mislintat og co får mer makt nå, kan være bra å ikke ha en enehersker ala wenger.

Feil at Pep ikke hadde erfaring. Han var manager for Barca B og gjorde sakene sine veldig bra. Rykket vel opp blant annet. Han ble groomet lenge i klubben for en større rolle.

 

B-lag i Spania er forøvrig noe helt annet enn reservelagsfotball i England. Det er mer som den norske modellen der lagene faktisk er i ligasystemet.

Lenke til kommentar

 

Guardiola tok over barca uten erfaring, så det kan gå. Risikabelt tho. Arteta er særdeles fotballklok, hele midtbanen gikk i dass etter at han ble gammel og ute av laget.

 

Meen som sagt, risikabelt..

 

Nagelsmann er spennende. Ung fremadstormende manager kan være positivt istedenfor en gammel grøtnisse som Ancelotti.

 

Virket som mislintat og co får mer makt nå, kan være bra å ikke ha en enehersker ala wenger.

Feil at Pep ikke hadde erfaring. Han var manager for Barca B og gjorde sakene sine veldig bra. Rykket vel opp blant annet. Han ble groomet lenge i klubben for en større rolle.

 

B-lag i Spania er forøvrig noe helt annet enn reservelagsfotball i England. Det er mer som den norske modellen der lagene faktisk er i ligasystemet.

Sant nok.

 

Tviler ikke på at Arteta kan bli en stor trener, spørsmålet er hvor kjapt.

Lenke til kommentar

Lykkes ikke Arteta fra dag 1, så vil han ha fansen og halve media-England på nakken. Helt feil tidspunkt å ta over en klubb som Arsenal.

 

Nja, en del av fansen mot seg. Tror det er en stor andel som vil gi Arteta en mulighet til å bevise hva han kan også, og som ikke dømmer han nord og ned før det er sparket en ball. At media vil raskt være på nakken hans er nok helt riktig, men det tror jeg det ville vært om det var en meritert trener som kom inn og ikke fikk resultat fra dag en også.

 

Personlig ønsker jeg ingen av Arteta, Henry eller Vieria som neste trener, og har de samme bekymringene rundt disse som mange andre. Men skulle det nå bli Arteta så vil jeg gi han sjansen før jeg dømmer han, og jeg forventer ingen kjempesesong neste år uansett hvem som kommer inn. Så lenge jeg ser progresjon og forbedring skal jeg være ganske fornøyd med sesongen.

Lenke til kommentar

Spenstig valg om det blir Arteta. Det virker som Arsenal er ute etter en ung manager som motsetning til Wenger. Blir egentlig ganske imponert av Arsenal om de går for han. Er slettes ikke sikker på om han blir en suksess, men likevel tøft valg om det gjøres.

 

Det gjelder også å justere forventningene, man kan ikke regne med at det skal komme en ny manager inn og umiddelbart dra laget tilbake i gullkampen. 

 

Fansen må støtte opp om valget nesten uavhengig av hvem det blir, ellers blir ikke Arsenal Fan TV lagt ned likevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...