Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Burde ikke dere vært helt i 100 idag? Enda en sjanse til ett glimrende trofe?

Er vel ingen som har noen særlig tro på seier. Dessuten betyr CS svært lite. VI blir ledd av om vi feirer seier i dag.

Skrevet

Hvis dere vinner 3-0 ler ikke jeg i alle fall. Det vil være et sterk prestasjon som skriker ut at dere burde bli tatt på alvor. CS betyr lite som du selv sier, men det vil være et fint utgangspunkt å starte sesong på.

Skrevet

Burde ikke dere vært helt i 100 idag? Enda en sjanse til ett glimrende trofe?

Driter i troféet. Ser bare på kampen som nok en Arsenal mot City kamp og jeg har som vanlig veldig lyst til å slå City.

• Liker 1
Skrevet

Hvis dere vinner 3-0 ler ikke jeg i alle fall. Det vil være et sterk prestasjon som skriker ut at dere burde bli tatt på alvor. CS betyr lite som du selv sier, men det vil være et fint utgangspunkt å starte sesong på.

Lottotall?

Skrevet

Trodde ikke at det skulle bli resultatet, men det var helt fortjent. Det kan se ut som at dere er klar til sesongstart, mens City hadde sin første treningskamp. Total overkjøring selv om de kom litt mer med i andre.

Skrevet

Om han hadde brydd seg hadde han ikke drat til City. Han kommer til å havne rett bak Zabaleta og spille lite neste sesong. Han får enorm lønn, og da er han fornøyd. Deilig volum på buingen av Na$ri idag.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ja her går det rake veien mot seriegull. Her er det bare å sitere meg så dette ikke går tapt.

Fin kamp sånn forøvrig av Arsenal i dag.

Endret av oOF
Skrevet

Klarsynt? :)

Skrevet

Vi må ikke glemme at vi har tendens til å ha en god start, mitt tips at vi vil ligge i toppen fram til desember. Så faller vi nedover og dermed kjemper om fjerde plass. Hørt det før? Nettopp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...