Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ramsey er for sjenert til å være kaptein, Wilshere har for høyt temperament, er ikke fan av at keepere skal være kaptein, Arteta kommer (forhåpentligvis) ikke til å starte nok kamper til å være kaptein, Per er perfekt.

Hvor mange kamper startet Vermaelen i fjor? Akkurat...

 

Arteta er visekaptein og blir nok kaptein. Hvilke signaler vil det gi dersom han blir oversett? Per blir visekaptein. Wenger har vel mer eller mindre bekreftet det også

Lenke til kommentar

 

Ramsey er for sjenert til å være kaptein, Wilshere har for høyt temperament, er ikke fan av at keepere skal være kaptein, Arteta kommer (forhåpentligvis) ikke til å starte nok kamper til å være kaptein, Per er perfekt.

Hvor mange kamper startet Vermaelen i fjor? Akkurat...

 

Arteta er visekaptein og blir nok kaptein. Hvilke signaler vil det gi dersom han blir oversett? Per blir visekaptein. Wenger har vel mer eller mindre bekreftet det også

 

 

Vermaelen var kaptein siden Van Persie dro. Hadde det vært snakk om at vi skulle delt ut bindet like før forrige sesong og Wenger visste at Vermaelen ikke kom til å spille noe særlig, så hadde han aldri fått det. Han fortjente ikke å få det fratrukket. Nå derimot, kommer vi forhåpentligvis å hente en forsterkning til Arteta, og da ville det vært idiotisk å gi kapteinsbindet til han. Det er ikke alltid slik at man blir promotert fra visekaptein til kaptein. Det er viktig at kapteinen våres er en som spiller mye, og Mertesacker kommer nok til å starte bortimot alle kampene våres.

 

Og slutt å alltid skrive "Wenger har mer eller mindre bekreftet det" til alt for å fremme dine egne meninger. Wenger har ikke mer eller mindre sagt en drit om hvem som skal bli kaptein.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg mente jeg hadde lest at Wenger hintet sterkt frempå at Arteta ville bli kaptein, men jeg kan ikke finne det igjen så jeg har vel enten lest feil eller drømt det.

 

Uansett, det ligger i kortene at han blir kaptein. Hvorfor skal han oversees? Fordi han kanskje muligens kommer til å spille lite? Skeptisk og i det tilfelle har man jo visekapteinen uansett. Vermaelen hadde jo også mistet plassen sin allerede i 2012/2013 sesongen.

 

Blir veldig, veldig overrasket om Arteta ikke blir kaptein.

Lenke til kommentar

Det er jo ingen selvfølge at visekapteinen blir kaptein når kapteinen drar... Når van Traitor dro til United spilte Vermaelen fast for oss, og det ga mening å gjøre han til kaptein. Arteta spilte også fast, og har vært visekaptein siden. Nå er Vermaelen borte, og forhåpentligvis blir det minimalt med spilletid på Arteta. Da gir det INGEN mening å gi ha bindet.

 

Det er bare tull at det gir en feil signaleffekt å gi kapteinsbindet til en leder PÅ banen. Per er det eneste riktige valget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...