Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Giroud

Cazorla - Özil - Walcott

Flamini - Wilshere

 

 

Dugelig det der. Spent på om Giroud holder mål denne sesongen.

 

Gratulerer med Özil forøvrig. Knallsignering!

 

 

Wat?!? Ramsey er mye bedre!

 

Første valg:

Giroud

Cazorla - Özil - Walcott

Arteta - Ramsey

 

Andre valg:

Sanogo

Ox - Rosicky - Ryo

Flamini - Wilshere

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Digg å se hvordan United-supportere begynner å grine med en gang ikke alt går deres vei.

 

Du tror på Pool, men tviler på City? :p

 

Ja, og?

 

Det er opp til enhver å vurdere og tippe. For meg personlig, tror jeg at Liverpool kommer til å dabbe av. Men dersom de klarer å holde deres toppform, så hvorfor ikke? Suarez spiller fortsatt for dem, ikke glem det. Han vil komme tilbake.

Lenke til kommentar

 

Ja, og?

 

Det er opp til enhver å vurdere og tippe. For meg personlig, tror jeg at Liverpool kommer til å dabbe av. Men dersom de klarer å holde deres toppform, så hvorfor ikke? Suarez spiller fortsatt for dem, ikke glem det. Han vil komme tilbake.

Jaja, klart det er lov. Tenker bare på troppen til City. Har Pool en sjanse så har jo helt klart City det også.

 

http://www.youtube.com/watch?v=Jmqp-52K3pg

Et multitalent.

Endret av jlf
Lenke til kommentar

Øsil. Glimrende, glimrende, glimrende. Den beste signeringen av noe PL-lag i dette vinduet, med god margin.

Og med Flamini og Viviano inn, er det egentlig ingen krise i noen av lagdelene - vi stiller med et meget sterkt lag på papiret for denne sesongen. Kun 3 midtstoppere av høy klasse dog, så der får vi bare håpe på at vi unngår flere langvarige skader.

For min del er jeg veldig glad for at Flamini er tilbake, en spiller som ikke fikk nok skryt siste gang han var her, synes jeg. God i den bakre delen av midtbanen, og kan saktens brukes på begge backplasser om det behøves.

 

Men Øsil-knut ... hvem hadde trodd det? En av de aller beste offensive midtbanespillerne som finnes. Og fremdeles ung. Halvparten av prisen for Bale, og det for en spiller som er minst like god, bare på en litt annen måte. Alldeles glimrende.

Endret av thomit
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Fy faen for en lettelse å få inn Øzil. En av de deiligste spillerne der ute. Rett og slett en fabelaktiv signering. Gleder meg helt hinsides å se han spille.

 

Nå blir det Grandis, Breaking Bad å litt Øzil runking før sengen kaller.

Lenke til kommentar

Laget ser bedre ut og Wenger ser ut til å stole veldig mye på de vi har. Her gambler Wenger mye, som kan slå an begge veier. Spillere som Szczesny, Ramsey, Flamini, Ryo, Zelalem, Gnabry og Sanogo forventer Wenger skal være med å dra lasset. Ramsey ser ut som en helt ny spiller og vinner garantert årets unge spiller i PL om han fortsetter det han har visst oss så langt, fordi det er høy klasse! Signeringen av Özil er også en massiv boost. Du ser jo på Twitter våre egne spillere ikke tror deres egne øyner!

 

Tror dette kan bli en meget bra sesong til tross for at vi mangler en klassespiss. Men Wenger har tro på Giroud og ærlig talt så tror jeg det samme. Helt annen spiller enn i fjor. Bare se mengden arbeid han legger ned i Spurs-kampen! Det er dog skuffende at det ikke kommer flere signeringer, som nevnt en spiss eller en defensiv-orientert midtbanespiller.

 

Blir enda bedre når vi får tilbake Arteta, Vermaelen, Poldi og Oxlade+++ fra skade!

 

 

Victory Through Harmony!

Lenke til kommentar

Alexander Schau nevnet på TV2 sin dekning av Deadline day i går at Mesut Özil var så og si klar for Arsenal allerede forrige uke, men Arsenal og Real ville vente til Bale ble klar for Real.

Özil hadde også bestått 2/3 deler av den medisinske testen også forrige uke, og tok del 3 av 3 søndag.

 

 

Tror dere dette stemmer? Fikk dessverre ikke med meg hvor han hadde fått tak i denne informasjonen.

Lenke til kommentar

Jeg har også hørt at han har vært klar lenge, og det virka som om Wenger var sikker på å få inn en storspiller da han ble spurt om det etter NLD. Synes hele den derre "Levy venter med å selge Bale for at ikke Arsenal skal få kjøpt realspillere" virker veldig teit nå i ettertid. Om det er sant, så er det driti ut av Levy, og om det ikke stemmer, så er det driti ut av whinersene som rosa Levy for sin genialitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...