Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Ja, da var Walcott ute med brukne ribbein, antakelig. Noen som har hørt noe mer? Og hvordan tror dere det påvirker kontraktsituasjonen hans dersom han blir ute lenge?

 

Vanskelig å si. Det kan slå begge veier.

 

Broren hans twittret foresten at theo er "fine". Uvisst hva han legger i det. Er han "fine" som i at han ikke døde eller er ikke skaden så alvorlig likevel? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror vi kan slå fast at Giroud ville scoret mer både med hode og ben om Arsenal hadde kanter som klarte å slå gode innlegg.

 

Det er ikke bare kantspillerene våre som trenger å lære. Særlig Gibbs har mye å forbedre når det kommer til innlegg.. har som regel 20 dårlige innlegg før han kommer med et godt et.

Lenke til kommentar

Er ikke noe med det tror jeg Urmaker. Slik laget er satt opp nå så spiller Gibbs en veldig offensiv rolle mens Jenkinson spiller en mer defensiv rolle for at balansen i laget skal opprettholdes. I motsetning til når både Clichy og Sagna begge to ruste fremover og eksponerte oss noe veldig.

 

At Jenkinson holder igjen er i mine øyne helt greit. Pluss at de gangene han da faktisk blir med fremover så kan han være mer effektiv mtp. at motstanderene da ikke forventer at Jenkinson skal komme fremover med en veldig god innleggsfot + stor fart.

Lenke til kommentar

jeg burde ha rettet det til at Arsenal hadde scoret flere mål om Arsenal spillerne hadde klart å slå gode innlegg, for som du sier er det dårlig stilt over hele linja.

Jenkinson og Ox er vel våre beste alternativer selv om de ikke bør få skryt for sine innlegg, mens Gibbs og Walcott er fullstendig katastrofe.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Er ikke noe med det tror jeg Urmaker. Slik laget er satt opp nå så spiller Gibbs en veldig offensiv rolle mens Jenkinson spiller en mer defensiv rolle for at balansen i laget skal opprettholdes. I motsetning til når både Clichy og Sagna begge to ruste fremover og eksponerte oss noe veldig.

 

At Jenkinson holder igjen er i mine øyne helt greit. Pluss at de gangene han da faktisk blir med fremover så kan han være mer effektiv mtp. at motstanderene da ikke forventer at Jenkinson skal komme fremover med en veldig god innleggsfot + stor fart.

 

Men grunnen til at vi angriper mer fra venstre er jo nettopp det jeg sa, at Jenkinson blant annet ikke er trygg nok til å gjøre det. Jeg tror at når Sagna kommer tilbake, så vil det skje mer på høyre side også. Ser forresten ikke at dette kommer til å skape ubalanse, snarere tvert i mot.

Lenke til kommentar

Er ikke noe med det tror jeg Urmaker. Slik laget er satt opp nå så spiller Gibbs en veldig offensiv rolle mens Jenkinson spiller en mer defensiv rolle for at balansen i laget skal opprettholdes. I motsetning til når både Clichy og Sagna begge to ruste fremover og eksponerte oss noe veldig.

 

At Jenkinson holder igjen er i mine øyne helt greit. Pluss at de gangene han da faktisk blir med fremover så kan han være mer effektiv mtp. at motstanderene da ikke forventer at Jenkinson skal komme fremover med en veldig god innleggsfot + stor fart.

 

Men grunnen til at vi angriper mer fra venstre er jo nettopp det jeg sa, at Jenkinson blant annet ikke er trygg nok til å gjøre det. Jeg tror at når Sagna kommer tilbake, så vil det skje mer på høyre side også. Ser forresten ikke at dette kommer til å skape ubalanse, snarere tvert i mot.

 

Jeg prøvde derimot å påpeke at Jenkinson faktisk er trygg nok til at vi derfor heller angriper fra venstre. :p Litt som Barcelona gjorde med Abidal og Alves. Abidal var den defensive backen som sørget for balanse i regnskapet når Alves tilnærmet spilte/spiller som høyrekant. Noe lignende Gibbs har gjort denne sesongen. Var vel slik at han ifølge The Guardian sitt chalkboard bortsett fra spissen og Cazorla var den spilleren i laget som generelt sett lå høyest oppe i banen :p

 

Ubalanse defensivt tror jeg det kommer til å skape når Sagna er tilbake, men det får vi se på om ikke Bould forhåpentligvis har en plan der. Offensivt derimot så blir vi trolig litt mer uforutsigbare og derfor en bedre balanse offensivt sett når vi har to backer som er gode med ballen i beina og temmelig brukbare fremover i banen.

 

Når det gjelder Sagna så håper jeg bare at han ikke har mistet noe særlig med fart. Er ei heller ingen selvfølge at Sagna tar tilbake plassen sin det øyeblikket han er tilbake mtp. hvordan formen til Jenkinson har vært og hvordan han har utviklet seg. Særlig hvis Sagna er rusten og ikke er like kvikk. Uansett gledelig med litt ordentlig dekning på høyrebacken. Var et område hvor jeg var stygt redd for at vi kom til å slite denne sesongen.

Lenke til kommentar

Fabianski ute i minst 3 måneder til:

http://www.standardm...alkeeper-crisis

 

Hvordan er det mulig at en keeper er så mye skadet som ham? Har vært ute i 8 (!) mnd nå!

 

Vår andre polakk er fortsatt ute i 3 uker til som han har vært i en måneds tid. Tviler på at vi får se ham mer i 2012.

 

Manchester City want us to remove players and want to destabilise us. Happens also with Arsenal, who come knocking for youth football players and offer them a lot of money. A lot of people do not want Barca to do well and win

 

Hysterisk

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Barcelona er en latterlig klubb og de er også herlig hyklerske.

 

Husker jo veldig godt at de blant annet prøvde å hente både Afobe og Aneke ved å tilby de høyere lønn enn hva de fikk/får i Arsenal, men guttene takket nei. Kanskje ikke så rart.. hatet til Barcelona burde jo ligge i DNA-et til samtlige Arsenal spillere nå..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...