barezell Skrevet 17. august Skrevet 17. august Kan ikke si at svensken fikk all verden av service heller? Null flyt i angrepet. Litt skuffende. 1
ChopperRead Skrevet 17. august Skrevet 17. august barezell skrev (9 minutter siden): Kan ikke si at svensken fikk all verden av service heller? Null flyt i angrepet. Litt skuffende. Han fikk ingen service. Fikk vist fram den råe fysikken sin flere ganger iallefall. 1
barezell Skrevet 17. august Skrevet 17. august Det er sant og ser gode løp også. Menmen, skal man være litt mer positiv. Borte på Old Trafford er ingen lett åpningskamp uansett hvor bøtte United var i fjor. Ville vært typisk oss å gi bort poeng her tidligere. Sterkt å ro i land seieren.
barezell Skrevet 20. august Skrevet 20. august (endret) Havertz ute i lang tid. Veldig synd. Synes han har sett klasse ut. Er vel ikke bekreftet hva som har skjedd. Kneskade, jeg tipper ACL 😵 Vi får bare kjøpe Isak da 🙈 Endret 20. august av barezell
Jotun Skrevet 20. august Skrevet 20. august Isak er jo en lojal type ... Eze tenker eg? Fabrizio snakker jo om take over på gang.
barezell Skrevet 20. august Skrevet 20. august Hadde vært fett. Håpet på han når det var rykter tidligere i sommer.
MartinF Skrevet 20. august Skrevet 20. august Å snappe Eze nå som alle mente Eze til Spurs var done deal hadde jo vært gull. Fyren er Arsenal-fan også. Få det på!
Liquidkey Skrevet 20. august Skrevet 20. august (endret) Jeg leste for litt siden siden at Havertz var skadet. Nå noen timer senere har vi så godt som signert Eze. Den var uforventet. Endret 20. august av Liquidkey
Dagner Skrevet 22. august Skrevet 22. august Gøy! Men skal være forsiktig med å skru opp forventningene mine, så får jeg heller bli overrasket.
barezell Skrevet 22. august Skrevet 22. august Spurs fans og Frank er ganske bitre, det i seg selv er worth 😂 1 1
Dagner Skrevet 23. august Skrevet 23. august Gøy med mål, men la nå ikke dette bli enda en sesong hvor vi er avhengig av dødballer.
Liquidkey Skrevet 24. august Skrevet 24. august 17 hours ago, Dagner said: Gøy med mål, men la nå ikke dette bli enda en sesong hvor vi er avhengig av dødballer. Tipper vi kommer til å være ganske høyt på dødballmål når sesongen er over. Men vi fikk en smakebit i går på hva Gyökeres kan få til om han bare blir servert. Jeg tror/håper Eze kan bli viktig for å utnytte talentet til Gyökeres.
Dagner Skrevet 24. august Skrevet 24. august Liquidkey skrev (7 timer siden): Tipper vi kommer til å være ganske høyt på dødballmål når sesongen er over. Ingenting i veien med det så lenge vi gjør som i går og finner andre måter å score på også 🙂
barezell Skrevet 31. august Skrevet 31. august merino i rollen til ødegård? Eller rice? Og spent på han hincapie som kommer inn for kiwior.
Dagner Skrevet 31. august Skrevet 31. august Hvorfor får vi tilbake en gjeng med spillere laget av porselen HVER ENESTE sesongstart. Halve A-laget med skadetrøbbel og vi er såvidt i gang med sesongens 3 kamp
MartinF Skrevet 31. august Skrevet 31. august Det er faktisk helt sykt hvor uheldig vi er.. 5 min inn i tredje serierunde og Havertz, Ødegaard, Saka og Saliba er skadet. Det er helt tullete!
Reg2000 Skrevet 31. august Skrevet 31. august 33 minutes ago, barezell said: Saliba skadet etter 5 min 😭😭😭 Det er helt krise. Håper ikke dette er noe langvarig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå