Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
barezell skrev (9 minutter siden):

Kan ikke si at svensken fikk all verden av service heller? Null flyt i angrepet. Litt skuffende.

Han fikk ingen service. Fikk vist fram den råe fysikken sin flere ganger iallefall. 

• Liker 1
Skrevet

Det er sant og ser gode løp også. 

Menmen, skal man være litt mer positiv. Borte på Old Trafford er ingen lett åpningskamp uansett hvor bøtte United var i fjor. 

Ville vært typisk oss å gi bort poeng her tidligere. Sterkt å ro i land seieren. 

Skrevet (endret)

Havertz ute i lang tid. Veldig synd. Synes han har sett klasse ut. Er vel ikke bekreftet hva som har skjedd. Kneskade, jeg tipper ACL 😵

Vi får bare kjøpe Isak da 🙈

Endret av barezell
Skrevet (endret)

Jeg leste for litt siden siden at Havertz var skadet. Nå noen timer senere har vi så godt som signert Eze. Den var uforventet.

Endret av Liquidkey
Skrevet
17 hours ago, Dagner said:

Gøy med mål, men la nå ikke dette bli enda en sesong hvor vi er avhengig av dødballer. 

Tipper vi kommer til å være ganske høyt på dødballmål når sesongen er over. Men vi fikk en smakebit i går på hva Gyökeres kan få til om han bare blir servert. Jeg tror/håper Eze kan bli viktig for å utnytte talentet til Gyökeres. 

Skrevet
Liquidkey skrev (7 timer siden):

Tipper vi kommer til å være ganske høyt på dødballmål når sesongen er over. 

Ingenting i veien med det så lenge vi gjør som i går og finner andre måter å score på også 🙂

Skrevet

Hvorfor får vi tilbake en gjeng med spillere laget av porselen HVER ENESTE sesongstart. Halve A-laget med skadetrøbbel og vi er såvidt i gang med sesongens 3 kamp

Skrevet

Det er faktisk helt sykt hvor uheldig vi er.. 5 min inn i tredje serierunde og Havertz, Ødegaard, Saka og Saliba er skadet. Det er helt tullete!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...