Gå til innhold

- PS3-raner måtte nøye seg med 360


Amored

Anbefalte innlegg

Morsommeste med dette er de som i denne tråden prøver å gjøre dette til forum ammo mot den ene eller andre konsollen ;)

"Åh lol PS3 er SÅ dyr at folk må stjele den", "Rofl, stakkars skurk fikk bare 360" tenkte meg kom til å bli argumentene i denne tråden når jeg så tittelen, og japp, meget forutsigbart :)

9306702[/snapback]

Denne tråden er da på ingen måten noen "360 vs PS3"-tråd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Denne tråden er da på ingen måten noen "360 vs PS3"-tråd.

9308498[/snapback]

Vel, når emnet sier "måtte nøye seg med" så kunne du vel kanskje fattet at dette ville bli en flamebait-tråd?
Lenke til kommentar
Denne tråden er da på ingen måten noen "360 vs PS3"-tråd.

9308498[/snapback]

Vel, når emnet sier "måtte nøye seg med" så kunne du vel kanskje fattet at dette ville bli en flamebait-tråd?

9309131[/snapback]

Er det min feil at det var overskrifta på artikkelen i Game Reactor?

Du får kontakte dem og klage da vettu.

Lenke til kommentar

Seriøst folkens...fanboy skepsisen her på forumet har tatt fullstendig av. Man kan ikkje si noe som helst uten å måtte konstantere at man er eier av den og den konsollen eller skrive dette i signatur før ein får fanboy stemepelet i anus.

 

Ein liten spøk kan ende i fatal skittkasting og avsporing som igjen ender i stengt tråd :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Man kan ikkje si noe som helst uten å  måtte konstantere at man er eier av den og den konsollen eller skrive dette i signatur før ein får fanboy stemepelet i anus.

9309759[/snapback]

Hmm.. Snakker du av erfaring her eller?

 

Er det smertefullt når du får det stempelet? Og er det permanent?

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
fanboy-fis fanboy-fis

 

Edit: ooops var visst semidød denne tråden. Menmen den lå nå på listen min. Off-topic eier :tease:

Endret av Darth MToffy
Lenke til kommentar
Viser at PS3 er overpiset og svindyr at folk må ty til stjeling av konsollen.

9305898[/snapback]

 

 

Betaler heller noen lapper ekstra, så får eg i alle fall ein maskin som virker i mere en 2 måner...

9316873[/snapback]

 

Spar deg for sånne for sånne PS fanboy innlegg :thumbdown: Jeg kjøpte min på release å den fungerer fortsatt like fint som når den var ny ;)

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte min på release å den fungerer fortsatt like fint som når den var ny  ;)

9317543[/snapback]

Jag med. Kjenner ei heller noen som har blitt rammet av syndromet, ergo har jeg regnet ut at bare sirka fem prosent av 360'er blir ødelagt. Resten er så klart UrgeLol og diverse andre som har sabotert om natten, blandt annet. :closedeyes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...