Gå til innhold

Der "døde" enda en maskin hos meg


Raul07

Anbefalte innlegg

jeg fikk ring of death på min etter forige oppdatering.boxen hadde ikke rukket og bli varm en gang.Den var ødlagt hele den dagen,men da jeg prøvde og slå den på dagen etterpå hadde den reparert seg selv..Har ikke opplevd dette siden den ene gangen.er vel ca 2 uker siden no,og boxen har blitt hardt brukt.

9295944[/snapback]

 

Dette er kanskje fordi du ikke hadde en "bilde-og-lyd" kabelen i 360en...? Jeg har i hvertfall lagt merke til at når jeg skrur på maskinen uten å ha plugget kabelen i skikkelig, så får jeg røde ringer rundt start-knappen. Ga meg et riktig lite sjokk første gangen :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeeez, du har ikke 34000gamescore og 57 spill? Skjønner kanskje gamescoren med alle de spillene, men du kunne ha byttet inn noen hos EBgames da  :p

9304083[/snapback]

Hvorfor skulle han ikke ha det? Jeg har da selv 55 spill (om jeg har telt riktig).

Jeg har selv sett samlinga til Raul07, og det er sant det han sier.

Lenke til kommentar

bilde og lyd kabelen kunne ikke ha stått lengere inn i maskinene en d gjør nå...men trur jeg fant feilen nå. prøvde håndkle-trikset , fikk brukt maskinen. men den klikket etter 2,3min. så satt jeg den medfølgende hd kabelen på vanlig oppløsning,ikke hd.næææææ, der funker den jo helt perfekt jo, satt den tbake på hd, da klikka d. men etter litt krangling med den møkka kabelen så fungerer den på hd. trur det blir en ny kabel på mandag. Prøv dette folkens føre dere sender den inn

Lenke til kommentar

Er ikke dette sykt vet ikke jeg! :ermm:

 

Lowe har aldri eid en fungerende Xbox 360 lenger enn to måneder. Listen over "dødsårsaker" er lang, og inneholder: Tre maskiner som fikk «three red lights of death», to klarte ikke å lese spillene, to var døde når han fikk dem i posten, resten hadde forskjellige lyd og video-problemer. Dessuten eksploderte èn av dem.

 

 

 

Når Lowe hadde mistet den 8., kontaktet han en elektriker for å finne ut om det var noe galt med hans strømforsyning e.l. Elektrikeren fant ingenting - men Microsoft insisterte fremdeles på at det var dette som hadde skylden - til tross for at han eier en PlayStation 3 som fungerer utmerket. Du tenker kanskje at dette bare er nok en amerikaner som vil ha oppmerksomhet? Vel - Lowe har bevis. Han tok opp samtalen med Microsoft-support - denne kan høres på 1up.com.

 

- Jeg er fortsatt en stor fan av 360, selv med alle problemene. Jeg liker fortsatt Microsoft selv om det overrasker folk, sier Lowe.

 

Microsoft, på sin side, vil enda ikke erkjenne at problemet faktisk er utstrakt, men ryktene tilsier at de i det stille har begynt å installere ekstra kjøling i konsollene.

 

Kilde: win-xp.no

Lenke til kommentar
jeg fikk ring of death på min etter forige oppdatering.boxen hadde ikke rukket og bli varm en gang.Den var ødlagt hele den dagen,men da jeg prøvde og slå den på dagen etterpå hadde den reparert seg selv..Har ikke opplevd dette siden den ene gangen.er vel ca 2 uker siden no,og boxen har blitt hardt brukt.

9295944[/snapback]

 

Dette er kanskje fordi du ikke hadde en "bilde-og-lyd" kabelen i 360en...? Jeg har i hvertfall lagt merke til at når jeg skrur på maskinen uten å ha plugget kabelen i skikkelig, så får jeg røde ringer rundt start-knappen. Ga meg et riktig lite sjokk første gangen :no:

9303807[/snapback]

 

joda..alt var på stell.hadde jo tross alt nettopp lastet ned en update,og da hadde jeg jo både lyd og bilde faktisk.skjekket også lyd og bilde kabelen nåt jeg fikk ringene,og prøvde med andre kabler og,men funket ikke.

Lenke til kommentar

Dette var grunnen til at Min røyk iallefall.... Begynte å fryse seg. Var visst Varmeutvikling var det flere innpå forumet som skrev.... Er dette ordnet på Elite? Og så det var en butikk som solgte Vifte som man kunne henge på 360, virker denne?? Noen som har prøvd eller har kjøpt vifte??

Lenke til kommentar
Det er litt fælt å høre om alle disse tilfellene deres. Men stemmer det ikke at Elite skal ha 65nM teknologi og at dette igjen fører mindre varmeutvikling?

Er det derfor de går føyken, for at det blir for varmt?

9339276[/snapback]

 

Det er varmen som dreper ja. Det aller verste er svingninger i temperaturen.

 

65nM: Antar dette er et step ned i geometri, og det gir desverre mer varme, som all miniatyrisering. Men de kan jo ha forbedret kjøleren.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Det er litt fælt å høre om alle disse tilfellene deres. Men stemmer det ikke at Elite skal ha 65nM teknologi og at dette igjen fører mindre varmeutvikling?

Er det derfor de går føyken, for at det blir for varmt?

9339276[/snapback]

 

Det er varmen som dreper ja. Det aller verste er svingninger i temperaturen.

 

65nM: Antar dette er et step ned i geometri, og det gir desverre mer varme, som all miniatyrisering. Men de kan jo ha forbedret kjøleren.

9340228[/snapback]

 

65 vill gi mindre varme, mindra fysisk brikke mindre varme kan den produsere

Lenke til kommentar
Er ikke dette sykt vet ikke jeg! :ermm:

 

Lowe har aldri eid en fungerende Xbox 360 lenger enn to måneder. Listen over "dødsårsaker" er lang, og inneholder: Tre maskiner som fikk «three red lights of death», to klarte ikke å lese spillene, to var døde når han fikk dem i posten, resten hadde forskjellige lyd og video-problemer. Dessuten eksploderte èn av dem.

 

 

 

Når Lowe hadde mistet den 8., kontaktet han en elektriker for å finne ut om det var noe galt med hans strømforsyning e.l. Elektrikeren fant ingenting - men Microsoft insisterte fremdeles på at det var dette som hadde skylden - til tross for at han eier en PlayStation 3 som fungerer utmerket. Du tenker kanskje at dette bare er nok en amerikaner som vil ha oppmerksomhet? Vel - Lowe har bevis. Han tok opp samtalen med Microsoft-support - denne kan høres på 1up.com.

 

- Jeg er fortsatt en stor fan av 360, selv med alle problemene. Jeg liker fortsatt Microsoft selv om det overrasker folk, sier Lowe.

 

Microsoft, på sin side, vil enda ikke erkjenne at problemet faktisk er utstrakt, men ryktene tilsier at de i det stille har begynt å installere ekstra kjøling i konsollene.

 

Kilde: win-xp.no

9304243[/snapback]

Dette er like troverdig som en rev ikledd fjærdrakt som påstår den er vegeterianer mens den sitter i hønsehuset.

 

Ryker 8 maskiner så er det tvilsomt at det er maskinene som er problemet. Skjønner at det er feil på flere av dem, men når maskinene ryker flere ganger for enkeltpersoner, så begynner man å lure. Enten er det bruken (uforsiktig behandling) eller oppsettet (dårlig ventilasjon, høy temperatur i omgivelsene) som bidrar til at maskinene streiker.

 

Nå vet jeg at det kommer straks minimum 3 stykker som sier "Neeei, den bare streika tilfeldig hos meg", og det kan så være, men jeg mener at jo flere maskiner som ryker for deg, jo større er sjansen for at det er du selv som gjør noe feil.

 

Vet at det ikke er noe bevis, men av 10 bekjente som har 360, vet jeg om én som har havna til Tyskland. MS har også innrømmet at feilraten er høy på maskinene. Men at én person skal få 8 maskiner som tilfeldigvis streiker: Den må du lenger ut på landet med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...