Gå til innhold

Bioshock anmeldelser så langt..


Lennartz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor må et så bra spill absolutt være så forbanna skummelt? Utifra demoen kommer jeg IKKE til å kjøpe dette spillet, det er rett og slett for skummelt for meg. FAEN.

9307359[/snapback]

 

Sier jeg også! så bra grafikk i spillet vett, men sånne spill spiller man aleine, når det er så skummelt tørte jeg ikke hele demoen engang. Dama som hadde "babyen" som var en revolver var skummel :cry:

Lenke til kommentar
2 sider i lørdags-VG er viet til spillet. VG har i alle fall gjort jobben for at folk skal kjøpe spillet...

9308016[/snapback]

 

Det er bra, for sånne spill trenger vi mer av. Fremtiden er nok MMO, pga piratkopiering, derfor kan det bli få sånne spill fremover.

Lenke til kommentar

Dette spillet ser Faen så bra ut. Digget stemningen i demoen, da du styrtet i vannet, og svømte frem til fyr tårnet, for så å bli firt ned i undervanns kuppelen.. Det var noe magisk over den issolerte undervanns-spøkelsesbyen, kombinert med strålende grafikk!!

 

Gleder meg noe sykt til jeg får tak i dette spillet!

Lenke til kommentar
Hvorfor må et så bra spill absolutt være så forbanna skummelt? Utifra demoen kommer jeg IKKE til å kjøpe dette spillet, det er rett og slett for skummelt for meg. FAEN.

9307359[/snapback]

 

Sier jeg også! så bra grafikk i spillet vett, men sånne spill spiller man aleine, når det er så skummelt tørte jeg ikke hele demoen engang. Dama som hadde "babyen" som var en revolver var skummel :cry:

9307608[/snapback]

 

Pyser! :tease: Her er en enkel måte å bli kvitt problemet på: spill gjennom Condemned. Da vil du aldri mer bli skremt i et spill... hmmm, eller så vil du aldri tørre å spille noe som helst igjen. :p

Lenke til kommentar

Fortsatt usikker om jeg skal kjøpe det eller ikke. Synes kravene var litt høye for PC'en min?

 

pentium 4, 3,4 ghz, radeon x800xt eller 1800xt (litt usikker der), 1,5gb minne. Slår minimumskravene, men litt under recomended eller?

 

Tar vel ikke lange tia før vi får en "den store stuck i Bioshock - tråden" :)

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Gleder meg faktisk ekstatisk mye til dette her no ja, regner jo ikkje med å spillet på lansering ettersom eg bestilte det fra VGP. Så det skal bli litt kjipt å se folka her inne prate villt og gale om kor bra spillet er :roll:

 

Btw. Sender VGP spillet noen dager i forveien av lanseringsdato?

Lenke til kommentar
Gleder meg faktisk ekstatisk mye til dette her no ja, regner jo ikkje med å spillet på lansering ettersom eg bestilte det fra VGP. Så det skal bli litt kjipt å se folka her inne prate villt og gale om kor bra spillet er :roll:

9309901[/snapback]

 

Vær obs på følgende når folk begynner å spille det:

 

1187275620.9975.gif

 

Dessuten er det visstnok spoilers i achievementsene, samt beskrivelsene i vennelista.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...