Gå til innhold

Bioshock anmeldelser så langt..


Lennartz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Weird. Jaja, du kan jo alltids ty til Spaceword ;)

9300270[/snapback]

Hehe slappheten lenge leve er mottoet mitt ser du;)

 

Elkjøp Skøyen er rett ved jobb og Elkjøp Carl Berner er på vei hjem fra jobb :innocent:

 

Så trenger ikke gjøre noe utenom det vanlig for å komme innom en eller begge de butikkene.

9300280[/snapback]

 

At Elkjøp Skøyen har det på lanseringsdatoen er like sannsynlig som at man i løpet av spillet utvikler et forhold til en av Mr. Bubbles, eller Big Daddy om du vil, og deretter adopterer Little Sister.

Hovedkarakteren blir selvfølgelig kjerriga i forholdet da jeg vanskelig kan se for meg at Mr. Big er spesielt glad i strikking, matlaging og luking av ugress.

 

Carl Berner er det nok gode odds for at har den i hyllene til tide, om ikke litt før. Det samme gjelder egentlig den på sandvika.

Lenke til kommentar
At Elkjøp Skøyen har det på lanseringsdatoen er like sannsynlig som at man i løpet av spillet utvikler et forhold til en av Mr. Bubbles, eller Big Daddy om du vil, og deretter adopterer Little Sister.

Hovedkarakteren blir selvfølgelig kjerriga i forholdet da jeg vanskelig kan se for meg at Mr. Big er spesielt glad i strikking, matlaging og luking av ugress.

 

Carl Berner er det nok gode odds for at har den i hyllene til tide, om ikke litt før. Det samme gjelder egentlig den på sandvika.

9300829[/snapback]

Hehehe første avsnittet der var nesten gresk for meg men morsomt likevel :!:

 

Får nok satse på Carl Berner ja. Har som sagt ikke gledet meg noe til dette spillet så skal nok overleve hvis jeg ikke får det på launch uansett da. Sjeldent jeg kun venter en uke på ett toppspill :w00t:

Lenke til kommentar
Weird. Jaja, du kan jo alltids ty til Spaceword ;)

9300270[/snapback]

Hehe slappheten lenge leve er mottoet mitt ser du;)

 

Elkjøp Skøyen er rett ved jobb og Elkjøp Carl Berner er på vei hjem fra jobb :innocent:

 

Så trenger ikke gjøre noe utenom det vanlig for å komme innom en eller begge de butikkene.

9300280[/snapback]

 

At Elkjøp Skøyen har det på lanseringsdatoen er like sannsynlig som at man i løpet av spillet utvikler et forhold til en av Mr. Bubbles, eller Big Daddy om du vil, og deretter adopterer Little Sister.

Hovedkarakteren blir selvfølgelig kjerriga i forholdet da jeg vanskelig kan se for meg at Mr. Big er spesielt glad i strikking, matlaging og luking av ugress.

 

Carl Berner er det nok gode odds for at har den i hyllene til tide, om ikke litt før. Det samme gjelder egentlig den på sandvika.

9300829[/snapback]

 

 

Hvorfor sier du det? Og hvorfor tror du at Carl Berner vil sette det ut før tiden? Elkjøp pleier da å følge lanseringsdatoer?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
At Elkjøp Skøyen har det på lanseringsdatoen er like sannsynlig som at man i løpet av spillet utvikler et forhold til en av Mr. Bubbles, eller Big Daddy om du vil, og deretter adopterer Little Sister.

Hovedkarakteren blir selvfølgelig kjerriga i forholdet da jeg vanskelig kan se for meg at Mr. Big er spesielt glad i strikking, matlaging og luking av ugress.

9300829[/snapback]

Som M. Night Shyamalan ville sagt det; What a twist! (for de som har sett Robot Chicken).

 

Elkjøp i Drammen pleier i allefall til å være flinke med å ha spill jeg vil ha på releasedagen, iallefall. De pleier også ha gode tilbud på storspill ved lansering, så tror nok jeg satser på å få tak i en kopi der neste fredag ;)

Lenke til kommentar
Weird. Jaja, du kan jo alltids ty til Spaceword ;)

9300270[/snapback]

Hehe slappheten lenge leve er mottoet mitt ser du;)

 

Elkjøp Skøyen er rett ved jobb og Elkjøp Carl Berner er på vei hjem fra jobb :innocent:

 

Så trenger ikke gjøre noe utenom det vanlig for å komme innom en eller begge de butikkene.

9300280[/snapback]

 

At Elkjøp Skøyen har det på lanseringsdatoen er like sannsynlig som at man i løpet av spillet utvikler et forhold til en av Mr. Bubbles, eller Big Daddy om du vil, og deretter adopterer Little Sister.

Hovedkarakteren blir selvfølgelig kjerriga i forholdet da jeg vanskelig kan se for meg at Mr. Big er spesielt glad i strikking, matlaging og luking av ugress.

 

Carl Berner er det nok gode odds for at har den i hyllene til tide, om ikke litt før. Det samme gjelder egentlig den på sandvika.

9300829[/snapback]

 

 

Hvorfor sier du det? Og hvorfor tror du at Carl Berner vil sette det ut før tiden? Elkjøp pleier da å følge lanseringsdatoer?

9300972[/snapback]

 

Er jo ikke noe jeg bare slenger ut for å provosere, heller noe jeg har erfart.

Jobber like ved Elkjøp Skøyen og har ved _flere_ tilfeller vært innom ved lanseringsdato av spill, dagene etter lansering etc. men jeg tør påstå at de i nesten samtlige tilfeller ikke har hatt noen av disse inne.

Jeg har til og med tatt dette opp med ansvarlig for data-avdelingen som innrømte at de har vært for dårlige til dette og deretter la skylden på internt rot.

 

Hva Carl Berner angår så er dette noe jeg har opplevd med Guitar Hero II, The Darkness og Table Tennis. Det er godt mulig jeg har liggende kvitteringen for GHII hjemme som bevis på kjøp før lanseringsdatoen dersom du betviler dette.

Lenke til kommentar

Har no spelt i ca 3 timar - dette spelet er heilt sjukt.

Eg gav meg kl 2 inatt - eg stod å lytta på ei lyd-dagbok. Og når eg snudde meg stod det ein spider-slicer der. Eg skvatt så jævli at eg sparka ifra med beina, og følgelig flytta sakkosekken på seg, og velta både cola-glas, og cola flaske.

 

Eg er lettskremd - men stemninga gjennom dette spelet, held meg på 'the edge of my seat' konstant. Eg anbefalar dette på det *sterkaste*.

Lenke til kommentar

Ja, "gratisversjonen" har vært ute en stund nå, noe Gorthaur ikke så helt subtilt hinter til gjennom sine innlegg.

 

Det jeg lurer på er egentlig hvorfor alle hyler og skriker om dette spillet.

Greit nok, settinga er fin, men det er INGENTING i dette spillet som er revolusjonerende på noensomhelst måte! Det er et helt standard FPS spill. Blandinga magi (eller "eve" om du vil) + våpen trenger du ikke se lenger en til The Darkness for å finne noe likt. Telekinese hadde vi "Second Sight" (tror jeg det het) Grafikken er pen og passer i settinga, men jeg er av den formening av at pen grafikk ikke betyr noe for en god spillidé.

 

Spillet samler mange gode ideer på ett brett, men personlig synes jeg ikke dette spillet fortjener den overdimensjonerte hypen vi nå ser i alle medier!

Endret av Rookie_NO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...