TheOats Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 MGS Twin Snakes! Vurderer nesten å kjøpe gamecube for det.
Gormers Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 MGS Twin Snakes! Vurderer nesten å kjøpe gamecube for det. wii passer vel da
Micern Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Final Fantasy serien Metal Gear Solid serien Gears of War Ikke så alt for mange flere enn de der.
Keiseren av Grønland Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Final Fantasy serienMetal Gear Solid serien Gears of War Ikke så alt for mange flere enn de der. Oi da. Det var ikke bare bare nei.
TheOats Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 wii passer vel da Litt dyrere (særlig for bare ett spill) + at jeg ikke gidder å hoppe rundt i rommet for å spille =P
Stonemeister Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Zelda, God of War, Final Fantasy og Mafia comes to my mind... Hatt en tung barndom
RevX Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Zelda, God of War, Final Fantasy ouch Tro meg, du har gått glipp av noe stort
Patney Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Litt dyrere (særlig for bare ett spill) + at jeg ikke gidder å hoppe rundt i rommet for å spille =P lol dust. De fleste spill kan du bare sitte rolig og spille. Pluss at det gjør at du lever deg hakket bedre inn.
TheOats Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 lol dust. De fleste spill kan du bare sitte rolig og spille. Pluss at det gjør at du lever deg hakket bedre inn. Men det hadde jo vært greit med mer enn bare ett spill å spille :/ Men dessverre er jeg ikke noe særlig interessert i de fleste spillene på den.
Unreal_ Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Grim Fandango Fallout Fallout 2 Baldur's Gate Baldur's Gate II God of War Final Fantasy
GeirGrusom Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Et spill som jeg spilte for en stund siden nå, men som jeg aldri fikk rundet, og nå har jeg mistet CD-en nemlig Normality Mistet også CD-en til The Neverhood, men det spillet klarte jeg å spore opp.
Stonemeister Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 ouch Tro meg, du har gått glipp av noe stort Kom også på MGS-serien.
Keiseren av Grønland Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Vel for å være ærlig har jeg aldri involvert meg i Mario serien. Ikke i det hele tatt. Jeg har aldri spilt og runnet ett eneste spill med Mario i. Og strengt tatt tror jeg ikke at jeg har gått glipp av mye. Jeg har selvfølgelig spilt Mario hos kompiser, men husker ikke hva det het engang. Og så har jeg også hatt et eller annet Mariospill på et sånt "32 games in one" gameboy spill:P
Alkjeks Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Final Fantasy Har ikke spilt noen, utenom IV på Game Boy, men ble aldri til at jeg spilte det så mye. Half-Life Har alltid hatt lyst til å spilt 1-en. Så kom 2-en, men jeg synes jeg burde ha spilt 1-en først... Tales Of Symphonia Liker godt RPG og har alltid syntes at ToS så interessant ut, men det ble aldri noe til at jeg kjøpte det. Noen som anbefaler dette spillet nå?
RevX Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Tales Of SymphoniaLiker godt RPG og har alltid syntes at ToS så interessant ut, men det ble aldri noe til at jeg kjøpte det. Noen som anbefaler dette spillet nå? Veldig standard, egentlig. Klisjefylt historie og et par utrolig irriterende figurer (ja, Collette, jeg ser på deg). Likevel er kampsystemet skikkelig gøy, og spillet har god replayvalue, så om du liker RPGer kan du nok være trygg på at det vil falle i smak. Endret 14. oktober 2007 av RevX
Acedia Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Monkey Island 3&4 Final Fantasy 8 og X Zeldaspillene på Gameboy God of War Grim Fandango Metroid Prime 1-2 (3ern blir forhåpentligvis spilt snart! ) Deux Ex Chrono Trigger Warcraft 2 Shadow of the Colossus Skammelig lang liste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå