Gå til innhold

Team Aylar - Linni ute med "singel"!


Jennifer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men til syvende og sist har vel Christer Falck fått det akkurat slik han ønsket. Dette er en promovideo. Med andre ord skal den reklamere for Robinson på TV3, og nå vet vel de fleste at TV3 starter opp med en ny sesong av Robinson. Hurra for VG som presterte å anmelde dette og klistre det på forsida.

Lenke til kommentar

Ja, sånn sett er jo dette en genistrek. Sangen har jo gitt 45 svar bare i denne tråden på relativt kort tid. Å skape en sånn "buzz" kan være godt for PR-en til Robinsonekspedisjonen, men det er ikke sikkert alle får med seg nettopp det faktumet. Jeg klarte f.eks. kun å konsentrere på den forkastelige sangstemmen til Linni mens alt annet ble overskygget.

Lenke til kommentar

Hehe ja, Linni må ha så fine silikonpupper hun bare vil, den smurfestemmen der var så plagsom at jeg ikke taklet å se halve videoen engang.

Men seff, pluss i boka for at hun kaster BH'n nesten med en gang.

 

Da er hun vel garantert en plass på MTV Flasher som går midt på natta, som fjortiser som er alene hjemme sitter og venter på så de kan ta seg en kjapp en.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Når det er sagt, er det på sin plass å kommentere dette verket.

 

Sangen var kort sagt forferdelig. I korte trekk kan stemmen beskrives som den lyden en halvkvalt Pikachu ville laget, om den noen gang hadde prøvd seg innenfor musikken. Håper for all del at radiostasjonene tar til vettet, og ikke sender dette skvipet. Hvis ikke, blir jeg forbannet.

Endret av Kadmium
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...